Miksi naiset eivät ihastu lyhyisiin miehiin, vaikka nämä olisivat kuinka kuuluisia?
Otetaan esimerkkinä muutama suht. lyhyttä brittinäyttelijää, jotka ovat kaikki olleet suhteellisen paljon julkisuudessa, niin kaikki tietävät heidät.
James McAvoy (170cm)
http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2015/11/James-McAvoy-at-the-…
Daniel Radcliffe (165cm)
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.182448.1314051533!/img/http…
Dominic Monaghan (170cm)
http://img6.bdbphotos.com/images/orig/7/q/7q33nc9ax758cnaq.jpg?djet1p5k
Jopa Robert Pattinsonia (185cm) on tituleerattu liian lyhyeksi ja laihaksi.
Yhteistä näillä kaikilla miehillä on se, että lihavat av-mammat väittävät heitä liian lyhyiksi. Kaikki ovat myös saaneet syystä tai toisesta paljon vihaa osakseen.
Kommentit (41)
Robert Pattinson on ällö Twilight-vampyyri, Dominic Monaghan vaikuttaa todella wt:ltä, James McAvoy paneskelee kaikkea mikä liikkuu ja Daniel Radcliffe on ikuinen Harry Potter.
Hyvännäköisiä toki kaikki.
Esim Bruno Mars on ollu minun mancrush aina ja taitaa olla jopa alle 165?
Luuletko ap ettei kukaan ole ihastunut noihin miehiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Robert Pattinson on ällö Twilight-vampyyri, Dominic Monaghan vaikuttaa todella wt:ltä, James McAvoy paneskelee kaikkea mikä liikkuu ja Daniel Radcliffe on ikuinen Harry Potter.
Minä itseasiassa ihastuin Pattinsoniin ihan viime aikoina, vaikka Twilightejä vihasinkin. Pattinsonhan ei voi sietää Twilight -leffoja. On haastatteluissa aina sellainen sarkastisen humoristinen, ei vaikuta ollenkaan perus Hollywood-tähdeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minulla on siis vielä toivoa :)
Täysin älyvapaa aloitus.
Miten teoriassa sopii Prince, 158cm, jolta ei todellakaan naisia (kauniita!) puuttunut?
Mm Madonna yksi eksistään.
James.. olen ollut kuumana häneen siitä lähtien, kun hän hyppeli pukinsorkissaan Narniassa Tumnuksena <3
Nuo kaikki saavat varmasti ihan liikaakin naisia.
Mikä toi juttu on että James McAvoy paneskelee kaikkea mikä liikkuu? Sehän on ollut naimisissa iät ja ajat?
Vierailija kirjoitti:
Täysin älyvapaa aloitus.
Miten teoriassa sopii Prince, 158cm, jolta ei todellakaan naisia (kauniita!) puuttunut?
Ei Madonna seukannut hänen kanssaan.. teki yhden biisin, joka on oli ihan luokattoman huono ja irvaili äijälle tyyliin "pitää lähteä tapaamaan kääpiötä". Madonnahan on itsekin 154 senttinen jämäpala.
Jaa. Minun julkkisihastukseni on alle 170 cm pitkä mies, ei yhtään haittaa. Minusta hän on silti pitkä, koska itse olen vain 155 cm :D
Ja Tom Cruise vaikka ego pursuaa sen päästä ulos niin kaataa naisia 165 senttisellä varrellaan? Ja mikäs se räppäri Tuutikki? millä on vielä eriparisilmät? Eikö hänelläkin mimmejä pyöri vaikka ostaa farkut lastenosastolta?
Harry Potter ja Twilight-Pattison ovat muuten vaan seksittömiä, tylsiä ja ei-haluttavia.
2 sanaa: Al Pacino. Siinä on seksiä.
Dominic oli todella kuuma joskus nuorempana, on vanhentunut erittäin huonosti. Tosin sitä viina ja huumeet tuppaavat teettämään.
Minua ärsytti joskus Lost-aikoina Domin tyyli kirjoittaa Twitter-päivityksiä. Kaikki pienellä kirjaimella ja välimerkkien perään ei laitettu välilyöntiä.
tähän tyyliin siis.hirveän ärsyttävän näköistä.
Lisäksi päivitysten sisältö oli tosiaan aika wt-tyylistä. On se nyt kyllä petrannut.
Suomessakaan tuskin Ben Tsyskovitsin, Kanervan Iken, Tuiskun Anan tai Tsiisin tarvitsisi olla ilman naista (edellyttäen, että kaksi viimeksimainittua olisivat sinne päin kallellaan). Miehen kiinnostavuus on kuuluisuus x varallisuus x ulkonäkö x käytös (haluamassanne järjestyksessä). Ulkonäöstä ( johon lasken myös pituuden) ja käytöksestä voi tinkiä paljonkin ja jopa kuuluisuudesta. Jos varallisuutta on tarpeeksi, ei muita ominaisuuksia tarvita.
Nämä yleistykset ovat aina hyviä. Ei kukaan nainen koskaan. Hmm, uskallan epäillä. Kaikilla noilla miehillä noissa linkeissä ei varmasti ole pulaa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin älyvapaa aloitus.
No Madonna ei kyllä ole mikään laadun tae
Vierailija kirjoitti:
Dominic oli todella kuuma joskus nuorempana, on vanhentunut erittäin huonosti. Tosin sitä viina ja huumeet tuppaavat teettämään.
Minua ärsytti joskus Lost-aikoina Domin tyyli kirjoittaa Twitter-päivityksiä. Kaikki pienellä kirjaimella ja välimerkkien perään ei laitettu välilyöntiä.
tähän tyyliin siis.hirveän ärsyttävän näköistä.
Lisäksi päivitysten sisältö oli tosiaan aika wt-tyylistä. On se nyt kyllä petrannut.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/30/article-2152249-135EE64E00000…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin älyvapaa aloitus.
Mm Madonna yksi eksistään.No Madonna ei kyllä ole mikään laadun tae
Joka palstamamma on tietenkin Madonna hotimpi.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Kaikki noi on kuumia, varsinkin James McAvoy. :D Mistä nuo näyttelijät ovat saaneet muka vihaa niskaansa? En minä ole kuullut mitään.