Mustat jätesäkit!
Miksi mustat jätesäkit haisevat niin karmealta? Käytin niitä muutossa vaatteiden kuljettamisessa ja meinasin pyörtyä siihen hajuun, kun pakkasin. Lisäksi vinttikomerossa oli hirveä haju, kun siellä oli ollut jotain tavaraa säilytyksessä mustissa jätesäkeissä.
Tietääkö kukaan, mikä niissä haisee, vai onkohan nenässäni jotain vikaa? :-(
Kommentit (14)
No kai se vika on siinä, että ne on tarkoitettu jätteille, eikä muuttoon. Saman huomasin kyllä, mutta eri valmistajien säkeissä on eroja.
Mun mielestä mustat jätesäkit tuoksuu taas hyvälle! Semmoselle tavallaan tuoreelle? :D En osaa selittää mut ainakin ne mitä mä käytän tuoksuu hyvälle.
Mikähän olisi hyvältä tuoksuva merkki? Olen ostanut omani S-marketista. Lidlistä ja Tokmannilta. ap
Jospa siellä varastossa on kosteaa, silloin haisevat kaikki tavarat pahalle. Jos ei ole hometta, niin haju kyllä lähtee tuulettamalla tai pesemällä-
Luulin että langassa puhuttaisiin maahanmuutosta/ burkhasta. :D
Mutta en ole huomannut, että haisisi mitenkään pahalle.
En ole ikinä huomannut niiden haisevan. Olen ostanut eri kaupoista, mutta en tiedä valmistajia.
Olen kyllä herkkä hajuille ja ehkä käsittelin liian monia pusseja putkeen. Jotenkin vain olettaisin, että tuollainen tavara pystyttäisiin käsittelemään hajuttomaksi. ap
Kyllä ne haisee ihan järkylle nykyisin. Siis semmoinen öljyhän niissä lemahtaa, että ei ne missään varastossa vasta ole ruvenneet haisemaan. Ja minä en ole mikään herkkis hajuille noin muuten.
Mulla on Lassila&Tikanojan mustia jätesäkkejä ja niissä on sellainen outo, pistävä tervan haju :o
Kyll saatana Sinin jätesäkit haisi kuin sielä olis ollut mätänevät jätteet sisällä . Yök 878yök
Ei se taida jätteitä paljon haitata, se lemu nimittäin. Ei tarvita varmaankaan itään järjen jättiläistä tajuamaan mihin tarkoitukseen jätesäkit on tehty. Joka ei tätä ymmärrä, niin pakatkoon vaatteensa jätesäkkeihin ja vieköön sinne, mihin jätesäkit kuuluvat.
Myös kauppojen harmaan muovikassit haisevat karmealle. Eivätkö ne ole kierrätysmuovista tehtyjä? Ainakin itse niin kuvittelen, ja olen ajatellut sen hajun liittyvän siihen kierrätysprosessiin (kierrätysmuovitavarasta irtoaa enemmän mikromuovia kuin neitseellisestä muovista), ja olen kuvitellut, että ne jätesäkit tehdään kierrätysmuovista.
Ne on tehty halvasta kierrätysmuovista ja tarkoitettu kertakäyttöä varten. Jos haluat säilyttää jotain jätesäkeissä, osta sellaisia kalliimpia vaaleita säkkejä. Tokmannilla esim vaaleansinisiä 200 litran hajuttomia säkkejä, jotka sopii säilyttämistä varten. t. siivooja
Eikö kukaan muu ole huomannut?