Apua,haamusta vielä kysymys.
Tein tänään tuon Advansed-testin jonka tilasin kotitesteistä.
Siinä on että 5 min. jälkeen voi lukea tuloksen. Siihen tuli ehkä (huom ehkä tuli ehkä silmät haritti) sellainen pieni haamuviiva 5 minuutissa.
Nyt on tunti kulunut ja nyt siinä on vahvempi haamu, siis selkeästi nähtävissä, kuitenkin vaan haamu!
Siis onko ko. testissä joku viivan paikka? Onko kokemuksia tästä testistä?
Mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että ovulaation ajankohta on voinut olla vasta lähiaikoinakin vaikka kalenerin mukaan tänään on kp 33.
Kommentit (6)
tuulituisku:
siis selkeästi nähtävissä, kuitenkin vaan haamu!
Mua kovasti kiinnostais että mikä on tuollanen " selkeästi nähtävissä oleva haamu?!"
Täällä palstalla on tuo haamukin saanu ihan uuden käsitteen. Jos viiva näkyy selkeästi, se ei todellakaan ole mikään haamu. Viivaa EI verrata siihen kontrolliviivaan joka on aina tosi tumma. Mua oikeen riepoo kun kaikki puhuu " haamuista jotka on ihan selkeitä" .
Siis mitä haamua on viivassa joka näkyy
ja vieläpä selkeästi
??
Kontrolli viiva oli selkeän punainen, mutta se toinen viiva mikä siihen ilmeistyi oli harmaahko eli ei missään nimessä punainen. Minä ainakin olen tämän haamun käsittänyt, että se on sellainen varjoviiva joka ei ole kontrolliviivan värinen.
Mä olen ollut kolme kertaa aiemmin raskaana, joista on kaksi pysynytkin kohdussa loppuun asti ja joka kerralla on tullut kontrolliviivan värinen viiva viereen. Nyt tätä 3. lasta yrittäessäni ei ole ikinä sitä viivaa vielä tullut, muuta kuin se haamu eilen ja tänäaamuna. Eikä tämän aamun viiva ole sen vahvempi kuin eilinenkään. Taitaa tosiaankin vaan olla noiden testien ominaispiirre.
samanmoisen testin tein kp 38 ja näin samanlaisen " haamun" kontrolliviivan vieressä. Viiva oli väritön mutta selvästi näkyvissä, jopa mieheni oli tätä mieltä. No seuraavan aamuna oli tarkoitus tehdä uusi testi, mutta täti ehtikin sitten kylään yön aikana...
Ne värittömät viivat on vaan " viivanpaikkoja" , ei haamuja. Haamuista (=vaaaaalean vaaleanpunainen viiva) usein tulee oikeita kunnon plussia (haamu tulee kun r-hormonia on vielä niin vähän), mutta viivanpaikat on ihan vaan niitä negoja, joskus testeihin vaan tulee se harmaahko " viivanpaikka" .. Ja sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Siis ei pidä luulla että olis tullut km tmv jos on tuollaisen viivanpaikan saanut ;)
Ekalla puhdas nega, ei mitään viivoja tms.
Tokalla puhdas nega, ei mitään viivoja PP9
Kolmannella, harmaa viivanpaikka joka näkyi valossa ja testiä käännellen PP10
Sitten kokeilin aconia ja sillä sitten haamuja Pp11-13 ja Pp14 selkeä plussa!
Joten eipä se aina tarkoita testin huonolaatuisuuttakaan, tosin halvimmastahan päästä nuo ovat, joten tasokin voi olla.
Ilmis...
On sellanen että niitä en enää koskaan tilaa! Niihin saa aina semmosen värittömän, harmahtavan haamun, vaikka sen tikun kastais vesilasiin. (kokeilin)
Jos siis sun haamussa ei oo hitustakaan väriä, niin siihen ei kannata luottaa. Tottakai silti voit ollakin raskaana, mutta suosittelen testaamaan toisella testillä, tai muutaman päivän päästä uudelleen, josko sitte ois jo väriäkin. Mutta jos sitten taas sun haamu on punertava, niin sitten se on varmaan ihan aito! :)
glemei