Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jostain syystä en ollut valmis seksiin ennen kuin nelikymppisenä

Vierailija
15.07.2017 |

Enkä varsinkaan alle 25-vuotiaana ollut. Miksi sitä pidetään niin vammaisena? Ja koska sitä pidetään, se oli tietenkin suuri häpeä minulle, etten ole niin kuin muut ja normaali. Olen katkera nykyiselle miehelleni, koska kun tapasimme, hän vaikutti sille, ettei ole seksin perään. Kerroin hänelle, että en pidä seksistä, en tosin osannut käyttää sanoja "en ole valmis", koska se varmaan kuulosti niin ikineitsyeltä ja vanhaltapiialta, enkä halunnut pelottaa häntä poiskaan. Koska aina ajattelin, että olisin varmaan valmis sen ns. oikean kanssa. Joka siis tulee kohdelleeksi niin, että se lukko tms. mikä siellä ikinä esteenä onkaan, poistuu, koska jollainlaillahan se liittyi siihen kumppaniin. Ei heihin voinut luottaa millään tasolla, että ovat uskollisia, tai sitoutuvat, tai mitään sellaista. Niin paljon hirveitä juttuja olen kuullut siitä, miten miehet naisia seksissä kohtelevat.
Jokatapauksessa mies ei kunnioittanut minun tilannettani ja se kalvaa minua edelleen. Hän siis ilmaisi, että haluaa seksiä, koitti riisua minua sängyllä puoliväkisin, koska oli ajatellut, että HALUAN ja vain haluan esittää hankalaa. Se oli ihan hirveää, kun olisin halunnut olla normaali, asia, mitä hänkin minusta selvästi edellytti ja odotti, vaikka hänen olisi kuulunut rakastaa minua, ei jotain kuvaa naisesta.
En kuitenkaan osannut suuttua miehelle liikaa niin paljon, että olisin jättänyt hänet, koska "oma" häpeänihän se oli, etten ollut valmis, lapsellinen, kykenemätön idiootti. Vuosien varrella mies on osoittanut, että minä olen tärkeä ja että minusta välitetään, mutta en usko sitä, enkä varsinkaan pääse yli siitä, että hän muka rakastaisi minua ja samalla loukkaa siinä, mikä on elämän herkin alue. Ei sellaiselle, jota rakastaa mielestäni vain voi tehdä noin. Olettaa toisen olevan valmis sellaiseen mihin tämä ei ole.
Neitsyt en ollut siinä vaiheessa, mutta olin kokenut vain jotain itselleni täysin merkityksetöntä seksiä ihan koemielessä, että jospa kammo sillä lähtisi. No, ei lähtenyt silläkään tavalla.
Olen niin vihainen, että tekisi mieli jättää mies, mutta lasten takia se on vaikeaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluisin rakkaussuhteen ja suhteemme ei tunnu sellaiselta. En voi pitää minua rakastavana henkilönä miestä, joka ei sen vertaa nähnyt, tai ajatellut, että olisi HALUNNUT olla se, joka koittaa avata sitä lukkoa, eikä kohtele kuin sikaa naista, joka ei ole valmis.

Vaikka sanon miehelle tämän, hän ei ala puhua eroamisesta. Eli on ihan mielelläänin tyytymättömän kumppanin kanssa. Tätäkään en käsitä. Mahtavaa rakkautta varmaan, joo. Yksin saisin erostakin sitten vastuun kantaa.

ap

Vierailija
2/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämäkään mies ei olisi pystynyt olemaan se mies, mutta kun ei edes Halunnut. Se loukkaa eniten. Tai oli niin sokea sitten, mutta silti. Ei ole pyydellyt liiemmin anteeksikaan, että oli niin sokea ja silti suhde kelpaa kyllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt taas kukaan ei osaa tähänkään sanoa mitään?!? Kaikki lukijatko jotain avhuoria, jotka olleet 5-vuotiaasta alkaen valmiit jakamaan itseään!!!

Vierailija
4/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eikö sitä pidetä ihan huonona pahana ja nolona, jos joku ei ole valmis seksiin kun on jo ihan aikuinen tai jotain???? Mä en ollut. Olin idiootti friikki. Ja mieheni vahvensi tätä käsitystä olemalla edes ymmärtämättä, että en ole valmis siltä seisomalta antamaan, vaikka siitä hänelle puhuin. Tosin seksi-inhon muodossa, mutta aika outo ihminen, joka ymmärtää sen olevan vaikean leikkimistä.

ap

Vierailija
5/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinäkään et koskaan rakastanut ja kunnioittanut miestäsi, koska oletit hänen olevan valmis sellaiseen mihin tämä ei ollut. Kyse kun ei ole vain sinusta! Parisuhteessa on aina kaksi eli lähes aina kaksia erilaisia tarpeita ja kykyjä.