Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa seksiä viikossa on tarpeeksi?

Vierailija
14.07.2017 |

Tuli taas eilen riideltyä seksistä miehen kanssa. Nyt on niin paha mieli.

Taustaa: Olemme seurustelleet noin 7 vuotta, ikäeroa meillä on 10 vuotta, emme asu virallisesti yhdessä, mutta käytännössä asun miehen luona. Aluksi seksiä oli paljon. Aloitin e-pillerit n. 3 vuoden jälkeen endometrioosin hoitoon, ja tämän jälkeen minulla alkoi esiintymään haluttomuutta.

Nyt harrastamme n. 1-2 kertaa viikossa. Miehen mielestä tämä on ihan liian vähän, kun itselleni tämä riittäisi hyvin. Päädyin viikko sitten lopettamaan e-pillerit, josko omat halut lisääntyisivät, koska haluaisin myös itse haluta enemmän.

No, eilen n. klo 23 mies ehdotti seksiä ja sanoin, että minun ei tee mieli koska olen väsynyt, menkat loppumaisillaan ja haluaisin mennä nukkumaan (mies lomalla, minä töissä). Tästä nousi sitten riita, joka päättyi siihen, että mies avautui kuinka harrastamme liian vähän seksiä ja olen liian estoinen sängyssä jne. Itse kerroin, että kaipaisin enemmän hellyyttä ja huomiota. Nyt kun mies tulee töistä, hän istuu ipad kourassa siihen asti, kun olen itse menossa nukkumaan, ja tällöin kyllä seksi kelpaisi. Hellyyttä ja huomiota ei kuulemma huvita antaa, koska ei tee mieli kun harrastamme seksiä niin harvoin.

Nyt mulla on todella paha olo riidasta ja suoraan sanottuna veetuttaa se, että en halua seksiä ja kaikki on näin hankalaa. Mies huitelee menemään kavereidensa kanssa ja itse istun kotona märehtimässä. Tiedän, että minun pitäisi yrittää enemmän, mutta niin pitäisi myös miehen. Aina kun riitelemme näistä asioista niin tuntuu, että minun pitäisi aktivoitua ja tehdä asioita enemmän, kun taas mies voi jatkaa kuten aikaisemminkin.

Anteeksi avautuminen, oli pakko purkaa mieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurja tilanne sulla. En itsekään tahtoisi seksiä jos muuten ei huomioitaisi, kyllä mulla se tahtominen alkaa vasta muun yhdessäolon kautta. Kerro tämä miehellesi.

Mulle joku 2x/vk olisi ehkä tarpeeksi. Siis että voisin suht hyvillä mielin olla siten. Mut on meillä seksiä kyllä lähes joka päivä, ja sekin on ihan hyvä.

Vierailija
2/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheisi vaikuttaa aika itsekäältä tyypiltä eikä tule muuttamaan tapojaan. Kannattaa harkita onko hän todella se jonka kanssa haluat olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut kotona märehtimässä??

Vierailija
4/4 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ensin pitää olla tietty määrä läheisyyttä, jotta voi haluta seksiä ei ole mikään kiveen hakattu "oikea" tapa. Se on sinun tapasi. Miehelläsi järjestys on päinvastainen. Jomman kumman on joustettava, että pääsette alkuun. Keskustelkaa siitä yhdessä. Miksi se et olisi sinä vaan juuri miehesi, joka on jo 4 vuotta kärvistellyt haluttomuutesi takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi