Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö tilaamaan Zalandolta tällä hetkellä LASKULLA

Vierailija
14.07.2017 |

Itse en ole pitkää aikaa enää pystynyt. Luottotiedot kunnossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pystynyt. Onko sulla unohtunut maksaa joku lasku niille, tai maksoitko sen verran myöhässä että poistivat laskumaksun sulta?

Vierailija
2/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Olen maksanut myöhässä muutaman kerran ja silti onnistuu.

Tilaan paljon zalandolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös kertaoston summasta ilmeisesti. Tuskailtiin vuosi sitten kaksosten rippijuhlamekkojen kanssa ja tilasin neljä erilaista kerralla. Summa oli jotain 250 e ja se ei onnistunut laskulla. Kun kokeilin poistaa yhden, niin lasku taas onnistui.

Vois myös kuvitella että jos historiasta löytyy iso määrä tilauksia jotka sitten palautetaan suurimmaksi osaksi, että ottaisivat lasku mahdollisuuden pois joksikin aikaa.

Mutta olen tilannut laskulla viimeksi viikko sitten.

Vierailija
4/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole onnistunut yli vuoteen, lopetin tilaamisen Zalandolta kun rahojen palautuksessa kestää kauan. Luottotiedot myös kunnossa.

Vierailija
5/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt. Onko sulla unohtunut maksaa joku lasku niille, tai maksoitko sen verran myöhässä että poistivat laskumaksun sulta?

Mikään lasku ei ole jäänyt maksamatta :) Enkä ole myöskään myöhässä maksanut. Hassua, että yhtäkkiä näin vaan kävi. Harmittaa, sillä itse kyllä maksan kaikki pitämäni tuotteet ja palautan ne tuotteet aina jo parin päivän kuluttua saapumisesta, mitä en aio pitää.

ap

Vierailija
6/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko tabletilla tai kännykällä? Joskus mulla oli et kännykällä ei ollut lasku vaihtoehtoa, mut kun kirjauduin tabletilla tai tietsikalla oli lasku mahdollinen.

Vierailija
7/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös kertaoston summasta ilmeisesti. Tuskailtiin vuosi sitten kaksosten rippijuhlamekkojen kanssa ja tilasin neljä erilaista kerralla. Summa oli jotain 250 e ja se ei onnistunut laskulla. Kun kokeilin poistaa yhden, niin lasku taas onnistui.

Vois myös kuvitella että jos historiasta löytyy iso määrä tilauksia jotka sitten palautetaan suurimmaksi osaksi, että ottaisivat lasku mahdollisuuden pois joksikin aikaa.

Itse tilasin keväällä yli 300€ ihan vaan kokeiltavaksi mekkoja, palautin kaikki paitsi yhden, ja laskulla mentiin :0

Vierailija
8/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, ärsyttää...

Vierailija
9/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko tabletilla tai kännykällä? Joskus mulla oli et kännykällä ei ollut lasku vaihtoehtoa, mut kun kirjauduin tabletilla tai tietsikalla oli lasku mahdollinen.

Ei, oon tehnyt tilauksia sekä pöytäkoneella että puhelimella, joten kyse ei voi olla laitteesta.

ap

Vierailija
10/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, ymmärrän että jos asiakas palauttaa suuren määrän tilaamiaan tuotteita, niin se on kaupalle menetys eivätkä enää mieluusti anna enää laskulla maksamis-vaihtoehtoa. Siksipä käytänkin nyt ennakkomaksua. Ei se minua haittaa, eikä minulla ole kiirettä saada rahojani takaisin. Ja hyvin olen viime palautuksestani saanut rahani takaisin. :)

Laskulla maksaminen vain oli niin stressitöntä ja helppoa, kun ei tarvinnut kytätä, että tuleeko kaikista palautuksista rahat takaisin. Luottamukseni Zalandoon on kuitenkin sen verran vahva, että jatkossakin uskallan maksaa tuotteet ennakkoon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä