Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8h töissä tauot

Vierailija
13.07.2017 |

10min kahvitauko yksi per päivä. Muuten menen kokoajan, tuotantotyössä. Muut katsoo pahalla, mutta eivätpä pääse minun määriin.. Ja pomo on mun kaveri..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti pidetty pikkujouluissa..

Vierailija
2/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myös runsaasti ylityötä tunti tunnista,tämäkös muita sapettaa kun kaikki pitäisi saada. Silti ei tehdä. Uhkaavat minua liitollaan. Kommareitten höpinöitä. Itse jos olisin pomo vaihtaisin koko porukan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen myös runsaasti ylityötä tunti tunnista,tämäkös muita sapettaa kun kaikki pitäisi saada. Silti ei tehdä. Uhkaavat minua liitollaan. Kommareitten höpinöitä. Itse jos olisin pomo vaihtaisin koko porukan..

Jos olisit oikeasti reilu työnantajaa kohtaan, niin pyytäisit palkan alennusta. Ylityötkin voisit tehdä omaan piikkiin, ahneuttasi vaan pyydät niistä vapaata.

Vierailija
4/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min on jo liikaa, yritä supistaa se 5 minuuttiin.

Vierailija
5/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitää vapaana kun eihän tuotanto pyöri. Viimeiset 4vuotta olen ottanut pekkaset ja lomat jo rahana ja jättänyt pitämättä. Tämäkin aiheuttaa närää vaikka voisivat itse tehdä samoin.. Kyllä on katkeraa porukkaa.

Vierailija
6/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pitää vapaana kun eihän tuotanto pyöri. Viimeiset 4vuotta olen ottanut pekkaset ja lomat jo rahana ja jättänyt pitämättä. Tämäkin aiheuttaa närää vaikka voisivat itse tehdä samoin.. Kyllä on katkeraa porukkaa.

No sanos muuta! :D

Vierailija
7/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ,kun laittaa käden täyteen vesiämpäriin ja vetää sen takaisin ylös jääkö siihen tyhjä tila ?? Aivan samoin käy työpaikkas kanssa jos jäät menemättä, aina tulee joku tilalle. Luulet olevas korvaamaton ,mut sellaista ei olekkaan.

Vierailija
8/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut puhua että luopuisimme pekkasista turha kulu työn antajalle. Ja vapaata ja palkkaa on jo riittävästi samoin pyhät jotka usein teen itse normipalkalla.

Vierailija
9/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut puhua että luopuisimme pekkasista turha kulu työn antajalle. Ja vapaata ja palkkaa on jo riittävästi samoin pyhät jotka usein teen itse normipalkalla.

Hautakivees saat varmaan maininnan einomaisuudestas

Vierailija
10/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Suomi nousuun. Lisää sinunlaisia ja....

Vierailija
11/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut kieltäsi peilistä minkä värinen se on?

Vierailija
12/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmetellyt samaa syömäänkö ne mennyt. Vatsa pystyssä kuljetaan eikä tehdä mtn..471

Vierailija
13/13 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ehdotin että kellokortti kone siirretään tuotantotiloihin joutuu alas työpaikalle ennen nyt saa tehtyä ennen pukukaappeja. Sain tästä kehitys bonuksen ja näin tehdään kuulemma ensitilassa. Tästäkin porukka katkera selvä asia. Ehdotin myös että kaikki tauot leimattava..