Auttakaa lomasuunnitelman kanssa! Yksinäinen, sinkku, keski-ikäinen
Lomaan kolme viikkoa ja ahdistaa. Kahden viikon loma eikä mitään suunnitelmia. Ulkomaille en halua yksin läheä, kokeilin eikä ollut mun juttu.
Ehdottakaas mulle jotain? Kotona jos kökin niin loma valuu "hukkaan"
Kommentit (32)
Missä päin asut? Mikä on budjetti?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Mikä on budjetti?
Etelä-suomessa, budjetti on joustava. Ja kaveria ei ole jonka kanssa lähteä matkalle.
-ap
Pikareissu viroon, aamulla sinne, illalla takas. Haet viinaa ja käyt syömässä ravintelissa.
Praha 4-5 päivää, kävin aikoinaan yksin ja hyvä paikka reissata. 3linjanen metro on must juttu nähdä ja helppo liikkua halvallekin alueelle. On vielä halpaa kun et ota pakettimatkaa.
Meet mustikkaan ja katot jonku hyvän sarjan. oot töissä joten on rahaa varmaan leffoihin tms. kivaan? Ja loput säästöön. Treffaat jonku ukon?! ehkä joskus vielä
Lähden jollekin ryhmämatkalle. Tässä yksi järjestäjä, mutta varmasti on muitakin. Halpaa ei ole, muttei tarvitse reissata yksin ja luulisi, että noilla on muitakin yksinäisiä.
Käy lentämässä eli ota useamman etapin lentoja ja yövy vaikka parin etapin välein. Tee niin pitkiä etappeja että hotellissa varmasti väsyttää illalla ja jatkolento taas myöhään iltapäivälle ettet myöhästy. Muista ajoissa kentälle, pari tuntia ennen lennon lähtöä.
Sateella käy esim. museoissa. Järjestä kodin kalusteet uusille paikoille. Osta alesta uudet verhot ja tyynenpäälliset....
Paremmalla säällä osta kauppatorilta eväät ja seikkaile Suomenlinnassa tai Seurasaaressa. Ota hyvä kirja ja vaikka mansikoita ja istuskele rannalla.
Mulla alkaa sinkkuloma maanantaina. Ihanaa!
Eurosinkut järjestää erilaisia matkoja yms
Mä vuokraisin mökin jostain lomakylästä vaikkapa Savonlinnan läheltä ja rentoutuisin siellä saunoen, uiden, aurinkoa ottaen ja välillä kävisin läheisissä nähtävyyksissä.
Olympia matkatoimistolla on kivoja ryhmämatkoja ja ihan huiput järjestelyt. Muitakin yksinäisiä oli matkalla,niin sitä tutustuu uusiin ihmisiin.
Ehdottaisin myös vähän spessumpaa teemamatkaa. Siellä on taatusti muitakin yksin matkaavia.
Lähdet reissuun yksin. Seuraa saat jos olet edes minimaalisesti sosiaalinen. On olemassa myös erilaisia matkailuappseja joidn kaitta helppo tavata muita reissaajia jos ri ole muuten sosiaalinen tai esim yövy hostellityyppisissä rarkaisuissa.
Itse olen 34v sinkku, reissaan yleensä yksin. Aina on löytynyt seuraa reissuilla :)
Lähde sellaiselle ryhmämatkalle Nordkappiin. Näet jäämeren ja keskiyön auringon, ja hotellit on joku jo valmiiksi varannut sinulle. Luultavasti matkalla on muitakin yksinäisiä niin saat juttuseuraa.
Esim. TUI myy äkkilähtöjä ulkomaille joissa on määrittelemätön hotelli, eli saat vasta kohteessa tietää hotellisi. Itse olen lähtenyt kyseisille äkkilähtö reissuille yksin ja joka kerta on sieltä hotellista löytynyt huippu kavereita jotka myöskin on ottanut äkkilähdön yksin eli oltiin kaikki samassa tilanteessa. Lopulta joka kerta on syntynyt hotellilla tiivis porukka viettämään aikaa yhdessä. Suosittelen!
Onko sulla ap auto? Ja missä päin Suomea suunnilleen olet?
Miss päin asut ? Minulla vähän sama juttu, olen 37-vuotias ja elämä yllätti "yksinäisyydellä". Itse asun Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden jollekin ryhmämatkalle. Tässä yksi järjestäjä, mutta varmasti on muitakin. Halpaa ei ole, muttei tarvitse reissata yksin ja luulisi, että noilla on muitakin yksinäisiä.
Mä muuten olin vuosia sitten just tällä Teemamatkoilla, kyseessä kiertomatka Vietnamissa. Sinkkuna olin mukana ja matka oli ihan mahtava!
Naantaliin ja autolla yhteisaluksien kautta saaristoon.
Eikö kellään ole mitään ideaa?
-ap