Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka itkee "p*skasta kesästä"

Vierailija
13.07.2017 |

Sen takia kun ei aurinko porota koko ajan ja ulkona ei ole +27-35 astetta lämmintä koko ajan. Ihmetellään milloin se kesä oikeen alkaa. Mitä te silloin teette? uitte ja..... istutte kotona ja valitatte kun on niin kuuma. Mielestäni ihan mukava kesä, vaikka niitä hellepäiviä ei ole mahdottomasti ollut. Kiva semmoinen 20-25 astetta lämmintä ja vähän pilviä taivaalla. Vähempikin toki riittää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä sääitkijöistä on juuri niitä, jotka nillittää aivan kaikesta.

"Voitin lotossa 15 miljoonaa, mutku menee verot ja muuta plaa plaa plaa....."

Terapeutille mars;)

Vierailija
22/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hellettä, mutta kyllä oikeesti nyt edes pienen ajan sais hiukan lämpimämpää olla. Sen verran, että voisi mennä rannalle hikoilemaan ja sitten uimaan, kun alkaa rasvat kärytä ihoon :)

Jos oikeasti saisi valita, niin sellainen tasainen +20-24 astetta, aurinkoa ja sopivaa tuulta on unelma sää mulle.

Jotenkin tuntuu, että nykyään Suomessa ei oikeasti ole enää neljää vuodenaikaa. En tiedä, onko se vaan kuvittelua vai onko oikeasti jo ilmastonmuutolset näkyvissä. 

Talvella pakkasta 5-15 astetta, lunta ja aurinkoa, keväällä + 2-15 astetta ja aurinkoa, kesällä tuo edellä mainitsemani ja syksyllä sitten 0-10 astetta ja aurinkoa, tuollaiset olisi minun maun mukaiset säätilat. Eniten inhoan lämmintä ja kosteaa. Se on vielä pahempi kuin kylmä ja kostea. Kosteus ylipäätään on kamalaa eli oli asteet mitkä hyvänsä, kunhan on kuivaa, niin hyvä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla vaihdevuodet, kun olen hikoillut tänä kesänä jo monena päivänä? Päänahan ihonkin onnistuin polttamaan jakauksen kohdalta ihan vaan kaupungilla kävellessä. Ihan tavalliselta kesältä tämä on minusta tuntunut. Kevät oli kyllä kylmä, puutarhakasvit kasvaa pari viikkoa myöhässä.

Vierailija
24/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ketuttaa tämä huono ilma kun odotin niin innolla että vihdoinki tulisi kesä, joten sain tarpeekseni ja varasin 3 kk:n lomaliput ulkomaille

mun mielestä se kuuluu ihan asiaan että kesä on KESÄ, jos haluaisin ainaista kylmyyttä niin muuttaisin pohjoisempaan

Vierailija
25/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut hyvä kesä, mitä nyt ihan alusta pikkaisen viileää. Mukavampi sekin tosin oli, kuin sen jälkeiset helteet. Mukava kun kämppä pysyy viileämpänä ilman ilmastointilaitetta ja ulkonakin voi olla muualla kuin varjossa. Jos sataa, niin saa hyvän syyn olla vain sisällä, ilman että normot valittaa kun ei nurmikkoa jaksa joka viikko ajaa.

Vierailija
26/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tänne mitään +25-30 helteitä kaipaa, monille riittäisi oikeasti edes +18-22 astetta ja aurinkoa, mutta tänä kesänä edes 18 astetta on ollut harvinaista herkkua. Jos on +12-17 astetta kesä-elokuussa jatkuvasti, niin onhan se nyt ihan perseestä. Tähän lisättynä vielä jatkuvat sateet.

Keväälläkään ei saanut paljoa hyvistä keleistä nauttia kun oli niin jäätävän kylmä kevät. Ja edessä tosiaan on koko pitkä syksy ja talvi täällä Suomen kamaralla, tänä talvena kun ei meikäläinen pääse edes matkalle. Kyllä se pistää vähän mieltä matalaksi kun ei saa nauttia lämmöstä ollenkaan.

Itse tykkään tosi paljon syksystä ja on ollut ihanaa kun syksy tulee, mutta nyt en syksyä odota kun en ole päässyt kunnolla kesästäkään nauttimaan. Noh, ensi viikolla näyttää että olisi +21 loppuviikosta...sekin on jo juhlaa :)

Vierailija
27/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut hyvä kesä, mitä nyt ihan alusta pikkaisen viileää. Mukavampi sekin tosin oli, kuin sen jälkeiset helteet. Mukava kun kämppä pysyy viileämpänä ilman ilmastointilaitetta ja ulkonakin voi olla muualla kuin varjossa. Jos sataa, niin saa hyvän syyn olla vain sisällä, ilman että normot valittaa kun ei nurmikkoa jaksa joka viikko ajaa.

Olen ihan täsmälleen samaa mieltä.

Pari poikkeuksellisen lämmintä kesää joskus muutama vuosi sitten saivat porukan kuvittelemaan, että se on normaalia. Mutta tällainen tämä Suomen kesä on: parikymmentä astetta enimmillään, sataa ja paistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä