Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsungin kuivaava kone ei poista vettä

Vierailija
13.07.2017 |

Virhekoodina näyttää 5E. Vedet joutuu tyhjentämään avaamalla nukkaluukun ja valuttamalla ne lattialle. Joskus saattaa mennä pari, kolmekin pesua ihan putkeen ja sit sen jälkeen taas takkuaa. Eli pesuohjelma keskeytyy jossain kohtaa ja tulee tuo virhekoodi ruutuun. Nukkasihti on putipuhdas ja rummunpesuohjelmaa pyöritetty kyllästymiseen asti. Vedenpoiston aikana pumpun/moottorin/tms ääni on todella nykivä silloinkin kun toimii.

Mikä voisi olla syynä? Pumppuvika? Jotain poistoputkessa? Liittyykö Samsungin koneisiin jotain pumpputyyppivikaa? Onko kokemusta korjaajan taksoista, jos sellaisen kutsuisi katsomaan, ja mitä suunnilleen maksaa pumpun korjaus, jos vika on siinä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuon virhekoodi 0,50 sekunnissa. Nyt alkaa kellotus kaunko aloittajalla menee...

Vierailija
2/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen "korjannut" saman vian.

Ensimmäisellä kerralla poistoputki oli zeoliitin tukkima, toisella kerralla oli nappi poistoletkussa, kolmannella kerralla oli euron kolikko poistopumpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotiäidit usein unohtaa huolellisesti tarkistaa vaatteiden taskut ennen koneen lastausta, tuo koodi yleisin virhe, joka koneissa on eli vieras esine poistoputkessa.

Vierailija
4/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tuon virhekoodi 0,50 sekunnissa. Nyt alkaa kellotus kaunko aloittajalla menee...

Virhekoodi on ollut tiedossani kyllä alusta lähtien. Sehän tarkoittaa juuri sitä mitä tuossa kerron: vesi ei poistu. Kysyin mahdollisia syitä sille, ihmisten kokemuksiin perustuen, ja lähinnä mahdolliset tyyppiviat kiinnostavat. Lisää hyviä kommentteja? t: Ap

Vierailija
5/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kotiäidit usein unohtaa huolellisesti tarkistaa vaatteiden taskut ennen koneen lastausta, tuo koodi yleisin virhe, joka koneissa on eli vieras esine poistoputkessa.

Tarkistan kyllä aina ne taskut, mutta sehän ei tarkoita, ettei jossain pyykin uumenissa voisi olla jotain nippeleitä. Ja veikkaan, että mies tutkii taskut huomattavasti huolettomammin pyykkiä pestessään ja jemmaa itse vaatteisiinsa kaikenlaista sälää. Varmaan tarttee se putki viimein irrottaa ja tutkia. t: Ap

Vierailija
6/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistan kyllä aina ne taskut, mutta sehän ei tarkoita, ettei jossain pyykin uumenissa voisi olla jotain nippeleitä. Ja veikkaan, että mies tutkii taskut huomattavasti huolettomammin pyykkiä pestessään ja jemmaa itse vaatteisiinsa kaikenlaista sälää. Varmaan tarttee se putki viimein irrottaa ja tutkia. t: Ap

Ja kuten tavallista, tässäkin tapauksessa puhtaasta omasta idiotismista ja pöljäilystä on onnistuttu nyt projisoimaan miehen vika.

Vierailija
7/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten tavallista, tässäkin tapauksessa puhtaasta omasta idiotismista ja pöljäilystä on onnistuttu nyt projisoimaan miehen vika.

Ahaa? Mikä on tuo idiotismi ja pöljäily, jota harrastan? Osaat varmaan perustella. En ole "kotiäiti" enkä vastaa yksin perheen pyykkihuollosta ja mieheni nyt vaan on suurpiirteisempi kuin minä. Ei tämä ole mikään sukupuolikysymys vaan persoonakysymys eli miesliike voi tulla jo alas barrikaadeiltaan.  t: Ap

Vierailija
8/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla poistoputki oli zeoliitin tukkima, toisella kerralla oli nappi poistoletkussa, kolmannella kerralla oli euron kolikko poistopumpussa.

Kandee käyttää zeoliititonta pesuainetta, esim. Serto.

Vierailija
9/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kandee käyttää zeoliititonta pesuainetta, esim. Serto.

Meill käytössä zeoliititon, nestemäinen pesuaine eli zeoliitti ei meillä ole ainakaan mahdollisen tukkeen syynä. Samaa mieltä kyllä, zeoliitillista ei kannata käyttää. t: Ap

Vierailija
10/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä syyllisiä kaivata vaan Lahtista ja konekivääriä. t: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme