Kauhee haloo, kun poistin itseni facebookista ja kaikista whatsapp ryhmistä
Minut saa edelleen kiinni puhelimella, tekstiviesteillä ja yksityis viesteillä whatsapissa.
En vaan jaksanut pakkososialisointia ja jatkuvia viestejä/kuvia, jotka eivät koskettaneet minua millään lailla (whatsapp ryhmät). Facebookissa tai kaikki pitävät ihme kulissielämää yllä. Julkaistaan ainoastaan kaikkia ihania kuvia elämästä ja annetaan ymmärtää, että elämä on niin ihanaa, lapset aina iloisia ja kaikki on niin onnellisia. En jaksanut sitäkään.
Nyt sitten minua pidetään ylpeänä ja olen muka katkaissut välit kaikkiin ihmisiin. Jep jep!
Kommentit (4)
Ymmärrän hyvin, ettet jaksanut. Kieltämättä helpompaa näin, kun ei ole koskaan Facebookissa ollutkaan.
Mistä sä tiedät että nousi "kauhea haloo" kun et ole feisbuukissa ta watsappiryhmissä? Saat koko ajan tekstareita? Sulle huudellaan pihalla? Pommitetaan watsapissa? Siistii. Mä arvelen että mun ko liikkeen huomaisi joku vasta kk päästä. Ja sittenkin vaan sanoisi että aijaa. Fb kamuja on n 300 ja watsup ryhmiä jotain kymmenkunta vaan, että ehkä siksi..
Fb ryhmiä ja vst voi käyttää vain tiedon lähteenä.
Ystävä meni naimisiin ja polttariporukka teki fb ryhmän. Ja ei kun pari vinkujaa oli, en kuulu, voitko soittaa tai laittaa tekstiviestejä. En voi.
Sama juttu koulussa. Minä en periaatteessa kuulu tälläiseen. No se on sun häpee. Älä sitten vingu kun saat kaikkein epämielettämämmät tehtävät ja esim opettajan sairastumisen kuulet vasta jälkikäteen.
Ei sielua ryhmille tarvitse antaa. Helpottaa yhteydenottoa kovasti
No pidätkö muuten yhteyttä näihin ihmisiin vai odotatko, että he ovat sinuun yhteydessä? Kaverini teki tuon saman tempun ja ajattelin asian olevan ok, kunnes tajusin hänen feidanneen minut täysin. Lopetti yhteydenpidon täysin. Viimeisin puhelu käytiin n. vuosi sitten. Soitin hänelle kysyäkseni kuulumisia, hän oli huonossa paikassa ja sanoi soittavansa minulle illalla. Soittoa ei koskaan kuulunut. Asumme eri paikkakunnilla enkä tiedä edes onko hän elossa enää, kun ei tosiaan ole facebookissa tai muualla somessa. On ihan ok, ettei halua olla enää ystäväni, haluaisin vain tietää hänellä olevan kaikki ok.