Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olettaako jokainen mies saavansa nettideiteiltä itseään 20v nuoremman kaunottaren?

Vierailija
13.07.2017 |

Liityin vuosi sitten deittisivulle ja laitoin kuvani siten, että avaan halutessani. Profiilitekstini on asiallinen ja ilmeisesti herättää kiinnostusta. Suoriin seksivihjailuihin tai pelkkään tervehdykseen en vastaa mitään. Olin puoli vuotta sivuilta pois ja nyt menin takaisin. Samat miehet edelleen hakevat seuraaa.
Parin kanssa olen kirjoitellut mukavia ja olen näyttänyt kuvanikin tavallisen näköisille miehille. Siihenpä loppuu kirjoittelu. Ilmeisesti perusnätti nainen ei monelle kiinnnosta edes kirjoittelun suhteen tai sitten olen ihan liian laiha ja ei-treenattu,mikä on epätrendikästä.
Opin sen, että ainakaan minun ei kannata tuttavuutta hakea deittien kautta. Jospa harrastus on parempi keinoa tutustua uusiin ihmisiin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako jokainen lottoaja voittavansa päävoiton? "Jos et veikkaa, et voi voittaa."

Vierailija
2/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää,aina joku voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, että eivätkö miehet ymmärrä itse vanhenevansa? Eikö peilistä näy oma ruttuinen ja auringon, alkoholin ja usein tupakan kuluttama naama, löysä kroppa ja harmaantuvat hiukset?

Nuoret miehet ovat usein todella hyvännäköisiä, mutta pitäisin itseäni perverssinä, jos menisin ehdottamaan heille seksiä tai suhdetta. 

N

Vierailija
4/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä, että eivätkö miehet ymmärrä itse vanhenevansa? Eikö peilistä näy oma ruttuinen ja auringon, alkoholin ja usein tupakan kuluttama naama, löysä kroppa ja harmaantuvat hiukset?

Nuoret miehet ovat usein todella hyvännäköisiä, mutta pitäisin itseäni perverssinä, jos menisin ehdottamaan heille seksiä tai suhdetta. 

N

Mitä väliä sillä on mitä miehen peilissä näkyy?

Vierailija
5/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni 40v täyttänyt mies on kulahtanut, vatsa pullottaa, silmät vettyneet, ihosta näkyy tupakanjäljet. Toinen ääripää on ylitreenaajat, kuivat miehet. Ei sekään innosta.

Tavallinen, ulospäinsuuntautunut, sopivasti liikunnallinen ja monipuolinen mies olisi plussaa. Jos multa kysytään heti ekassa viestissä viikkotreenimäärää, sammuu kiinnostukseni.

Miehet hakevat nuorta tai nuoren näköistä hoikkaa naista ja muotoa pitää kuitenkin olla oikeissa kohdissa. Monelle miehelle nainen on egon kohottaja , turha kieltää sitä.

Vierailija
6/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ulkonäkö on tärkeä asia kummallekin sukupuolelle. Miksi haluaisin rinnalleni vanhan ruttuisen kääkänän?

Vierailija
7/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni 40v täyttänyt mies on kulahtanut, vatsa pullottaa, silmät vettyneet, ihosta näkyy tupakanjäljet. Toinen ääripää on ylitreenaajat, kuivat miehet. Ei sekään innosta.

Tavallinen, ulospäinsuuntautunut, sopivasti liikunnallinen ja monipuolinen mies olisi plussaa. Jos multa kysytään heti ekassa viestissä viikkotreenimäärää, sammuu kiinnostukseni.

Miehet hakevat nuorta tai nuoren näköistä hoikkaa naista ja muotoa pitää kuitenkin olla oikeissa kohdissa. Monelle miehelle nainen on egon kohottaja , turha kieltää sitä.

Minusta nuoret naiset on mukavia,itsekkin olen säilynyt nuorekkaana kun en polta enkä juo ja liikuntaakin harrastan hymy huulilla ja paino on edelleen se sama kun armeijan kutsunnoissa.

M60

Vierailija
8/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen sanoo olevansa liikunnallinen, vaikka ei ole. Käy kerran viikossa lenkillä tms.

Minulla se on 8-12 tuntia, odotan vähintään 5h naiselta. Ei sillä ole egon kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ulkonäkö on tärkeä asia kummallekin sukupuolelle. Miksi haluaisin rinnalleni vanhan ruttuisen kääkänän?

Älä yritä puhua kaikkien naisten puolesta. Jos sinä en halua vanhempaa miestä, niin älä ota. Sitten vanhempi mies ottaa jonkun toisen naisen.

Vierailija
10/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin parikymppisen naisen silmin; kyllä he luulevat. Sanoisin, että viesteistä puolet tulee 40-65-vuotiailta. Se on ihan hullua. Olen joskus kysynyt, että mitä niiden päässä liikkuu, mutta en ole oikeastaan saanut mitään järkevää vastausta. Ilmeisesti sitä viestiä laitetaan nimenomaan tuossa lottoamismielessä, josko joku nuori sattuisi olemaan niin hullu, että haluaisi 60-vuotiaan kumppanin tai antaisi ainakin pökkäistä kerran. N23

Vierailija
11/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kaikki kaverini jotka pokaavat netistä kyllä ovat ihan kaikkiruokaisia ja todella agressiivisia ovat oli nainen sitten minkä näköinen tai ikäinen tahansa. Aivan kauheita haahkoja ovatkin sieltä löytäneet ja hyvin ovat kelvaneet lyhyen ajan panoiksi.

Kukaan mies joka etsii netistä seuraa ei ole kranttu eikä todellakaan ole varaa unelmoida mistään parikymppisistä Belörferin näköisistä kaunottarista. Yksikin semikaunis tuttu nainen kuulemma sai 75 viestiä ekassa 15 minuutissa kun oli liittynyt treffisivulle. Arvali siinä sitten sen perusteella että minä saisin varmaan tuhat viestiä :). Totuus sitten kun kokeilin oli 3-5 viestiä päivässä kaikenmaailman ikälopuilta 30v+ yksinhuoltajilta.

Taitaa ap istua porvoossa kirjoittelemassa.

Vierailija
12/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuoret naiset on mukavia,itsekkin olen säilynyt nuorekkaana kun en polta enkä juo ja liikuntaakin harrastan hymy huulilla ja paino on edelleen se sama kun armeijan kutsunnoissa.

M60

Monilla miehillä on vastaava illuusio ulkonäöstään. Vain 99 prosenttia teistä on väärässä.

Vierailija
13/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin parikymppisen naisen silmin; kyllä he luulevat. Sanoisin, että viesteistä puolet tulee 40-65-vuotiailta. Se on ihan hullua. Olen joskus kysynyt, että mitä niiden päässä liikkuu, mutta en ole oikeastaan saanut mitään järkevää vastausta. Ilmeisesti sitä viestiä laitetaan nimenomaan tuossa lottoamismielessä, josko joku nuori sattuisi olemaan niin hullu, että haluaisi 60-vuotiaan kumppanin tai antaisi ainakin pökkäistä kerran. N23

Myös nuoret naiset ottaa yhteyttä miehiin.

Minuun otti yhteyttä nuorimmillaan 2kymppiset kun olin nettideiteissä 50 vuotiaana.

M60

Vierailija
14/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Monilla miehillä on vastaava illuusio ulkonäöstään. Vain 99 prosenttia teistä on väärässä.

Naisia kiinnostaa enemmän sielun tila kuin ulkonäkö.

Vierailija
15/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan halua mitään pari kympistä tyttöä! Haluan aikuisen elämää kokeneen naisen. En usko että minulla olisi mitään yhteistä nuoren naisen kanssa. Ulkonäkö ei merkkaa minulla kaikkea. Naisen ajatukset ja luonne on suuremmassa merkityksessä.

M41

Vierailija
16/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on uutisoitu tutkimuksista, joiden mukaan mies viehättyy noin 25-vuotiaan naisen olemuksesta. Tai oletetusta olemuksesta. Kaikilla nuoret eivät ole nykyään hoikkia.

Jostakin syystä miehet ovat lukeneet tutkimukset väärinpäin eli he kuvittelevat, että nuori nainen viehättyy heistä.

Miehet ovat myös vakuuttaneet itselleen, ettei ikä heissä näy. Iho on tietysti paksumpi, mutta harvenevat hiukset ja katoavat lihakset ovat paha juttu. Miehet eivät tajua, että juuri se nuorten miesten lihaksikkuus luo miehen seksikkyyden. Uskon, ettei monikaan mies katso, miltä näyttää takaapäin. Kadonnut takapuoli ja tyhjänä pussittavat housut ovat ainakin minulle turn-off.

Nuoret naiset eivät usein huoli vanhempaa miestä ja kypsemmät naiset vetäytyvät markkinoilta. Tiedän monia +50 naisia, jotka ovat päättäneet keskittyä ystäviin, lapsiin ja harrastuksiin.

Noin 30% suomalaisista 45-vuotiaista miehistä on lapsettomia. Sekin kertoo siitä, etteivät nuoret naiset huoli.

Vierailija
17/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähdetään liikkeelle. Sitten lasketaan rimaa niin paljon, että aletaan saamaan vastakaikua. Sen jälkeen arvioidaan ovatko sen tason naiset panostuksen arvoisia vai olisiko järkevämpää vaan jatkaa sinkkuna. Vaikka kävis talven punttisalilla ja koittais sitten uudestaan.

Vierailija
18/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Naisia kiinnostaa enemmän sielun tila kuin ulkonäkö.

Niin pinnallinen ja ylimielinen nuoria naisia epätoivoisesti metsästävä rupsahtanut setämies kuulostaa oikein unelmakumppanilta. Arvot ja sielun tila kohdillaan kun kumppanissa tärkeintä on ulkonäkö. Ei kiitos. N22

Vierailija
19/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa lukea näitä av:n ketjuja. Tosielämässä seuraan sivusta 40-60--vuotiaiden miesten pariutumisia, työpaikalla ja kaveripiirissä. Kukaan ei etsi nuorta naista. Vanhemmat etsivät naista, jonka kanssa pääsee eläkkeelle samaan aikaan. Osa etsivät itsensä ikäistä naista "koska nämä eivät kiukuttele yhtä paljoa kuin nuoret naiset". Kaikki etsii tasavertaista kumppania.

Eräs miespuolinen 50 v, kaveri, rikas, vanha chippendale, tosi hyvännäköinen vieläkin, liikkui pari vuotta nuoren naisen kanssa. Hän on siis tyyppi, joka saisi kaikki nuoret naiset itselleen, on tosi antelias rahojensa kanssa ja hyväkäytöksinenkin. Ei hänellä mitään mielenkiintoa siihen tyttöön ollut, me kaikki nähtiin se. Lopulta hän tapasi tismalleen itsensä ikäisen yh:n, jota kehui maasta taivaisiin. Ovat tänä päivänä naimisissa.

Minusta siis IRL elämä on toista kuin nettielämä.

Vierailija
20/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuolinen 50 v, kaveri, rikas, vanha chippendale, tosi hyvännäköinen vieläkin, liikkui pari vuotta nuoren naisen kanssa. Hän on siis tyyppi, joka saisi kaikki nuoret naiset itselleen, on tosi antelias rahojensa kanssa ja hyväkäytöksinenkin. Ei hänellä mitään mielenkiintoa siihen tyttöön ollut, me kaikki nähtiin se. Lopulta hän tapasi tismalleen itsensä ikäisen yh:n, jota kehui maasta taivaisiin. Ovat tänä päivänä naimisissa.

Minusta siis IRL elämä on toista kuin nettielämä.

Tuohan kuulostaa ihan av-mamman päiväunelta. Miehet omassa lähipiiriissäni kyllä käyttäytyvät erilailla mutta enpä viitti nyt mennä siihen. Nauti yläpeukutuksistasi.