Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jään vatvomaan jos joku on ilkeä ja pohdin paljon=Raskas?

Vierailija
12.07.2017 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen, että jotkut pitää ihmistä joka vatvoo, pohtii, yrittää ymmärtää toisten käytöstä "raskaina". Minä taas olen sellainen. En tietenkään aina. Vastapuolena olen empaattinen, en töksäyttele, arvostele ilkeästi ja kunnioitan muiden tekemiä valintoja jne... äärimmäisen harvoin edes mielessäni arvostelen/pilkkaan muita ihmisiä, olen kiltti. onko se paha?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa muutut raskaaksi kyllä kun vatvot jotain asiaa kaverillesi ääneen hänen mielestään liian pitkään. Sehän on sitten oma asiasi mitä päässäsi kelailet ja pohdit, ei se muita rasita. Mutta se jankutus... 

Vierailija
2/3 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän niin kuulu käyttäytyä. Pitää valehdella, kieroilla, puhua selän takana ja pahoittaa mahdollisimman monen mieli (mitä läheisempi ihminen sen parempi). Näin täällä palstalla tuntuu enemmistö ajattelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoisin tuollaisella tarkoitettavan enemmänkin sellaista ylitulkintaa ja -analysointia. Jäädään vatvomaan rivien välistä juttuja pitkäksi aikaa, vedetään muut mukaan siihen pikkujuttujen analysointiin jne. Mutta en ole keskustelua lukenut, joten en tiedä. Et kuulosta rasittavalta seuralta.

Tosin mieleeni tuli, sellainen toisen ihmisen lapsellisen ja huonon käytöksen jatkuva ymmärtäminen ja syiden pohtiminen on raskas piirre, jos ystävä joutuu seuraamaan vierestä tätä. Eli jos joku kohtelee sinua selvästi huonosti, niin jäät vatvomaan ja ymmärtämään miksi tämä tekee näin ja käännät toista poskea, niin kyllä sellaista on raskasta seurata vierestä.