Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tällä palstalla on kaikista rikkaimmat ihmiset... eivätkä ole mielestään edes rikkaita.

Vierailija
11.07.2017 |

"Tilastokeskuksen tuoreimman kyselyihin perustuvan varallisuustutkimuksen mukaan varakkaimpaan kymmenykseen kuuluvilla kotitalouksilla oli vuonna 2013 talletuksia keskimäärin 75 000 euron edestä.

Kaikkien kotitalouksien mediaani oli puolestaan kyselyn perusteella vain 5 000 euroa.

Jos siis kaikki kotitaloudet laitettaisiin riviin talletusvarojen mukaan ja poimittaisiin rivistä keskimmäinen, olisi tähän kotitalouteen kuuluvilla henkilöillä talletuksia yhteensä 5 000 euron edestä."

Täällä puhutaan että eihän se ole vielä mitään kun on omaisuutta muutama sata tuhatta ja tilillä pitää yks satatonnia olla aina pahan päivänä varalle jos pesukone hajoaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikrasti yllättynyt tuosta ap:n (vanhasta) tilastosta. En ikinä olisi uskonut kuuluvani varakkaimpaan kymmenykseen. En todellakaan koe olevani rikas.

Vierailija
2/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan olen jo vuosia kuulunut varakkaimpaan kymmenykseen sekä omaisuuteni, sijoitusteni että tulojenikin puolesta, mutta en silti ole rikas. Rikas on minusta sitten, kun omaisuutta oman asunnon lisäksi on vähintään miljoonan verran ja vuositulot ylittävät miljoonan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikrasti yllättynyt tuosta ap:n (vanhasta) tilastosta. En ikinä olisi uskonut kuuluvani varakkaimpaan kymmenykseen. En todellakaan koe olevani rikas.

Nyt vasta luin varsinaisen lehtijutun. Jutussa todellakin puhuttiin pelkistä pankkitalletuksista. Olisihan se tyhmää makuuttaa tilillä satoja tuhansia, joten varmaankin _rikkaat_ ihmiset sijoittavat rahansa johonkin.

T. 1

Vierailija
4/4 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tosian, pankkitalletukset.

Osakesalkku on +velaton asunto helsingissä, pankissa ei tosin 2k enempää. (ostan kohta lisää osakkeita)