Pelaajat hoi! Osaako joku kertoa, mikä peli tämä on?
Kopion suoraan, kun kysyin tätä jo Suoli24:ssä. En saanut vastauksia.
Minua on jo pitkään vaivannut, etten muista, mistä pelistä on kyse. Tulee aina mieleen, kun pelaan Mass Effect Andromedaa ja olen Havarl-planeetalla.
Muistaakseni peli oli 3rd person, maailmat "avoimia". Ehkä päähahmo + pari companionia? En ole varma.
Yksi kenttä oli tosi hankalakulkuinen viidakko. Isoja kasveja, paljon korkeuseroja. Jossain paikoissa oli vettä, mutta niin matalaa, ettei siinä voinut uida. Sieltä kerättiin joitakin puissa roikkuvia juttuja, niitä ei ollut montaa, ehkä 4 yhteensä. Jotkut olivat hankalia löydettäviä. Jotain eläimiä siellä myös oli, mutta eivät kai oikeita meidän maailmassa olevia eläimiä... Siksi olen taipuvainen uskomaan, että peli oli fantasiaa tai scifiä. Taisi olla jonkin taikuuden kanssa tekemistä niillä puissa roikkuvilla jutuilla.
Kovin vanha peli tuo ei ollut, ehkä max. 5 v vanha.
Olisiko ollut peräti sama peli, mutta mielessä pyörii myös todella korkealla todella korkeissa puissa olleet "platformit", eli siis planeetan kylät(?) olivat rakennetut puihin, korkealle... Ja jonkin sortin hissisysteemiä pystyi käyttämään. Ehdotelkaa mahdollisia pelejä! Tämä vaivaa ihan hirveästi!
Voi olla star wars - knights of the old republic tai joku muu siitä maailmasta. Siitä on aikaa kun viimeksi pelasin niitä.