Monenneksi seksikkain olit viimeksi salilla tai jumpassa? Oliko nuorempia?
Normaali nainen osaa tutkimusten mukaan aina sosiaalisessa tilanteessa kertoa ketka paikallaolijoista on miehen nakokulmasta vetovoimaisempia naisia ja ketka eivat.
Kommentit (23)
Milloin ihmiset tajuavat, että kaikki eivät mene salille olemaan seksikkäitä vaan hoitamaan sen salin pois alta, ja ulkonäkö asiallinen saa riittää.
Olen epänormaali, koska en juurikaan kiinnittänyt huomiota. Toisinaan kyllä tulen ajatelleeksi, että onpa nätti nuori nainen tai että onpa hyvin säilynyt iäkkäämpi ihminen.
Lähden aina siitä oletuksesta, että jokainen on seksikkäämpi, joten en haaskaa ajatusta asialle sen enempää.
Jaa-a, vanhimmasta päästä ainakin olin eilen (taisin olla toiseksi vanhin).
Vierailija kirjoitti:
Olen epänormaali, koska en juurikaan kiinnittänyt huomiota. Toisinaan kyllä tulen ajatelleeksi, että onpa nätti nuori nainen tai että onpa hyvin säilynyt iäkkäämpi ihminen.
Täältä ilmoittautuu toinen epänormaali nainen. En ikinä, etenkään mies näkökulmasta, ole arvioinut tai osaisi muiden seksikkyyttä.
Kyllä mä taisin olla seksikkäin, ehdottomasti. Ei näkynyt nuorempia eikä kyllä muitakaan sillä kertaa salilla.
Juuri tänään voin sanoa että olin jos en nyt seksikkäin niin ainakin hyvä kakkonen \o/ Woopwoop!
Mä olen kyllä ihan ketä tahansa epäseksikkäämpi, kun ryin painoja räkä poskella ja otsasuoni pullistellen ilmaan. Kaikista kiusallisinta on se, että kun olen juuri saanut kyykättyä itselleni ennättyspainoilla kuset housuun, joku hehkeä jumalatar hipsii paikalle ja kyykkää kevyen näköiset sarjat tuplasti isommilla painoilla kuin minä.
Lopetin treenaamisen kun ei siitä mitään tullut kun piti vaan vertailla seksikkyyttäni muihin siellä. Kauhee kilpailu.
Järkyttävää miten kova kilpailu naisten elämä on
t mies
Olin ihan varmasti viimeiseksi seksikkäin Pumpissa, mutta olinkin kaikkein vahvin :) Olen sitä paljon mieluummin.
Olin kaupungin salilla su klo 8.00 ja ainoa alle 60v. Eli olin kyllä seksikkäin.Silloin paikalla on vain pappakerho.Tuolla salilla muutenkaan ei kyllä käy mitään trendityyppejä.Keskustan salilla olisin aika hännillä...en meikkaa salilla yms vaikka kroppa on.Ja treenivaatteet ei mitkään pillitrlikoot.
:D
Menen salille ja jumppaan hikoamaan persvakoni märäksi joten evvk
No kyllä mä toiseksi seksikkäin olin ihan varmasti! Mua seksikkäämpi oli nuori ja herranjumala miten komea ja seksikäs, just sopivan lihaksikas nuorimies. Oli vielä mukava ja kohteliaskin, ehkä n. 25-v. Kyllä minä viisikymppinen nainen olin paljon vähemmän seksikäs, se on varma. Niin ja meidän lisäksi salilla ei ollut muita. Pitää mennä toistekin samaan aikaan, jos tuo adonis olis taas paikalla ;).
Jos nainen on hedelmällisessä iässä silloin tähän kiinnittää automaattisesti huomiota. Biologiaa.
Pystyn laittamaan salin naiset aina järjestykseen. M43
Vierailija kirjoitti:
OK
Olen seksikäs mihin tahansa menenkin. Minua katsovat miehet ja naiset. On aivan toinen tarina, millainen merkitys tuolla sitten on elämäni sisältöön ja kehityskykyyni.
Vartaloni ja mieleni hoidan muualla kuin yleisillä saleilla. Mitä enemmän luen vastaavaa tai kuulen tarinaa, lisääntyy aversio ko. toimintaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen taitaa ajatella että näin toimii suurin osa miehistä.
Tottakai pystyy