Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikaupan työmyyrä avautuu

Vierailija
11.07.2017 |

Tänään on taas sellainen päivä, että revin hiukseni kohta irti puhtaasta ärsytyksestä.
Rakkaat asiakkaat:

- Sana "dildo" tarkoittaa peniksen muotoista masturbointivälinettä, joka ei värise. Se ei ole hieromasauva, klitoriskiihotin tai verkkovirtaan kytkettävä hierontalaite. Älä siis vedä hernepurkkia nenään, jos suosittelen sulle ihan väärää tuotetta.

- Jos haiset niin pahalta, että koko kauppa löyhkää vielä tunti sun lähdön jälkeen, ei syy naisettomuutteen ole sun peniksen koossa. (Mitä pahemman hajuinen asiakas, sitä varmimmin se ostaa penispumpun. Oikeasti. Oon epäillyt jo pitkään, että nää on niitä samoja kilttimiehiä, jotka jaksaa päivästä toiseen itkeä puutettaan täällä. Suihkuun ei jaksa mennä.)

- Ei, me ei myydä poppersseja. En tiedä mistä Stadissa saa niitä. On myös kohteliasta ilmaista asia jotenkin muuten kuin huutamalla mun naamaan: "POPPERSSEJA!"

- Enne kuin kiukustut siitä, ettei sun ostama vibra toimi, tarkista että siinä on patterit oikein päin.

- "Se on pinkki ja siinä on pupu"- kuvaus sopii noin sataan tällä hetkellä markkinoilla olevaan tuotteeseen. Älä oleta, että just se värisijä, jonka ostit kuusi vuotta sitten on myyjälle entuudestaan tuttu.

SITTEN TÄRKEIN:

- EI, MÄ EN OLE KOKEILLUT KAIKKEA MEIDÄN KAUPASSA. Jo läppänä tuo on tosi ärsyttävä, mutta osa aikuisista ihmisestä vielä kuvittelee sen olevan ihan järkevä kysymys.
Kyllä, idiootti. Mun pomo ostaa erikseen näitä kalliita yli satasenkin vibroja pelkästään sitä varten, että mä voin "koekäyttää" ne. Kaikki vapaa-aikani kuluu näiden usean sadan tuotteen kokeiluun.
Vaikka jotain tuotetta olisinkin testannut, se kuuluu sulle yhtä paljon kuin gynekologin/urologin omat sukuelimet.

Kiitti, helpotti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla aivan oikeassa ammatissa.

T. Myös aikuisviihdekaupassa työskennellyt

Vierailija
2/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kiitos nauruista! On sulla kestämistä. :D Mukavaa kesää, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työtä jos noin asiakaspalvelu kiristää vannetta pään ympärillä

Vierailija
4/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, kiitos nauruista! On sulla kestämistä. :D Mukavaa kesää, ap.

Jep. Todella rankalta kuulostaa. Mitenköhän jaksaa :/

Vierailija
5/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaat myydä oikeinkokoiset dildot/ peenispunput

Vierailija
6/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ohjaa ajattelemaan että myyt itseäsi.

Vierailija
7/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ettei sinulla ole koskaan huonoa päivää töissä. Ärsyttää kun aina jos jotain rassaa joku asia niin "vaihda duunia oot väärällä alalla!??!?".

Mä pidän työstäni mutta kyllä välillä menee niin hermot kun jotkut ihmiset ovat vaan niin urpoja, eikä se tee musta huonoa työssäni koska asiakas ei koskaan tietäisi mun ajatuksia.

Tsemppiä aplle! Ohis

Vierailija
8/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet että joku seksikauppojen neitsyt tai sunnuntaikäyttäjä tietää mitä teillä on valikoimissa ja mitä ei? Tai monta eri pupua teillä on myynnissä kun ne kaikki näyttää aika samalta? Moni ei myös tiedä dildon ja vibran eroa. Jollekkin seksikauppaan meno on itsessään jo jännittävä ja nolo asia ja siinä ei auta sun silmien pyörittely ja puhkuminen jos eivät tiedä oikeita termejä ja tuotteita joten onko ihme jos asiakas tuskastuu. Lisäksi sinulle ei kuulu kenenkään pesemättömyys tai se ostavatko ne pumpun vai ei. Moni myöa sitä jännitystä lievityää vitsailemalla ja aika helppo tapa on vitsailla siitä että oot varmaan kokeillu kaikkea täällä. Siihen on syynsä miksi yleiset vitsit tietyissä tilanteissa on yleisiä kuten perus kaupassa kun hintaa ei löydy vitsaillaan että se on varmaan sit ilmainen. Ei niitä asiakkaita oikeasti kiinnosta oletko työntänyt kaikki tuheroosi vai et. Tosin tekis varmaan sulle hyvää hiekan määrästä päätellen.

Vierailija
9/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ettei sinulla ole koskaan huonoa päivää töissä. Ärsyttää kun aina jos jotain rassaa joku asia niin "vaihda duunia oot väärällä alalla!??!?".

Mä pidän työstäni mutta kyllä välillä menee niin hermot kun jotkut ihmiset ovat vaan niin urpoja, eikä se tee musta huonoa työssäni koska asiakas ei koskaan tietäisi mun ajatuksia.

Tsemppiä aplle! Ohis

Kiitti! Joo, siis oikeasti rakastan mun työtä. Ja asiakkaat on enimmäkseen mahtavia. <3

Nyt vaan on vähän huono päivä. :D

Vierailija
10/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luulet että joku seksikauppojen neitsyt tai sunnuntaikäyttäjä tietää mitä teillä on valikoimissa ja mitä ei? Tai monta eri pupua teillä on myynnissä kun ne kaikki näyttää aika samalta? Moni ei myös tiedä dildon ja vibran eroa. Jollekkin seksikauppaan meno on itsessään jo jännittävä ja nolo asia ja siinä ei auta sun silmien pyörittely ja puhkuminen jos eivät tiedä oikeita termejä ja tuotteita joten onko ihme jos asiakas tuskastuu. Lisäksi sinulle ei kuulu kenenkään pesemättömyys tai se ostavatko ne pumpun vai ei. Moni myöa sitä jännitystä lievityää vitsailemalla ja aika helppo tapa on vitsailla siitä että oot varmaan kokeillu kaikkea täällä. Siihen on syynsä miksi yleiset vitsit tietyissä tilanteissa on yleisiä kuten perus kaupassa kun hintaa ei löydy vitsaillaan että se on varmaan sit ilmainen. Ei niitä asiakkaita oikeasti kiinnosta oletko työntänyt kaikki tuheroosi vai et. Tosin tekis varmaan sulle hyvää hiekan määrästä päätellen.

Hahaa, ihan mahtavaa! Kiitos tästä. :D

Kaikkea saa kysyä ja neuvoja saa. Mutta jos mä en ymmärrä heti oikein mitä "dildo" sun päässä tarkoittaa, ei se ole syy suuttua.

Muhun liittyvät seksiläpät ei kevennä tilannetta. Kokeile heittää niitä gynelle. Voin vannoa, että tilanteesta tulee yhtä kiusallinen kuin mun kanssa.

Ihmisen haju ei suoraan kuulu mulle. Mutta ihmisenä arvostan sitä, että hygienia on sillä tasolla, että sun vieressä voi seisoa. Se on oikeasti vaan kohteliasta muille, ei pelkästään aspoille. Ja ihmettelen syvästi tuota korrelaatiota pumppuihin kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän