Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea asperger ystävä

Vierailija
11.07.2017 |

10 vuotta sitten tutustuin aspergeria sairastavaan mieheen yhteisen harrastuksen kautta. Alunperin huomasin erilaisuuden, mutta ei häirinnyt mua millään tapaan. Viime aikoina hänestä on alkanut tulla pelottavia piirteitä esille. Luulee voivansa tehdä ihan mitä vaan ja kaiken olevan mahdollista. Alkanut jakelemaan jotain rangaistukia kasvotusten jos mun vastaus ei ole mielyttänyt kysymyksessä. Esim älä mee viikkoon leffaan (rakastan leffoja.) Meneekö nää vielä sairauden piikkiin vai onko jotain mielenterveysongelmia ilmennyt? Oon yrittänyt päästä tilanteesta pois siinä onnistumatta = tietää musta asioita joita en halua kertoa, mutta vihjaillut niiden kertomisesta. Mitä voin tehdä ja en kaipaa mitään hyvä provo kommentteja vaan ihan oikeesti apua. Oon tosi loppu tähän tilanteeseen.:/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ei ole sairaus eikä mielenterveysongelma. Huono käytös on huonoa käytöstä.

Vierailija
2/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sanoa sille, että sulle ei puhuta tuollaisia? Älä ole tuollaisen kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt pistää vastaan, mutta aina hermostuu. Eli tyyppi luulee, että hän saa sanoa kenelle tahansa mitä vaan, mutta hänelle ei saa sanoa. Ei ymmärrä, koska omasta mielestään täysin normaalia. -Ap

Vierailija
4/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle hän voisi kertoa niitä asioita? Voisiko siitä oikeasti olla sinulle haittaa vai ovatko asiat vain noloja? Miten mies on saanut asiat tietoonsa? Sinuna katkaisisin vain välit. Jos hän jotain kertoo niin sitten kertoo. Epäilen kuitenkin että jää vaan uhkailuksi. Kiristämiselle ei kannata antaa periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme