Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana?

Vierailija
10.07.2017 |

Olen 17-vuotias, syyskuussa 18 vuotta täyttävä tyttö. Olen tällä hetkellä perheeni kanssa mökillä ja minua alkoi mietityttää, voisinko olla raskaana. Olemme täällä vielä ainakin viikon verran. Kävin jo lähimmässä kaupassa, eikä siellä myyty raskaustestejä. Apteekki on 20km päässä, enkä millään pääse sinne nyt.

Mietin, voiko kyseessä olla vain perus närästys vai mahdollisesti jopa raskaus. Perjantaina iltapäivästä lähtien röyhtäilin jatkuvasti ja suussa oli paha maku. Vatsa sattui ihan järkyttävästi. Lauantaina oli koko päivän oksettava olo, mutta en pystynyt oksentamaan. Vatsa oli sekaisin, mutta kummastakaan päästä ei tullut mitään. Sunnuntaina aamulla oksensin ja voin pahoin. Olo helpottui sen jälkeen.

Minulla on ehkäisynä minipillerit, mutta minulla on jäänyt muutaman kerran pilleri välistä oman huolimattomuuteni vuoksi. Olemme olleet poikaystäväni kanssa 2v yhdessä ja harrastamme seksiä n. 3krt viikossa.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kukaan ei voi tietää. Jos olet sukukypsä ja harrastanut seksiä miehen kanssa, voit olla raskaana. Sinällään oireet kuulostaa enemmän liian raskaan ruoan syönniltä tai vatsapöpöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi