Millä tavavalla olet ruma?
Mulla on ylipainoa 10kg, kasvot finniarpiset, väsyneet ja masentuneet.
Kommentit (24)
Vino, joka osa venkottaa eri suuntaan.
Mulla on iso nenä, ei huulia, pienet sian silmät, paksut ja lyhyet jalat ja kauheet mahaläskit.
Olen lievästi ylipainoinen, mutta en koe että se varsinaisesti tekee minusta ruman, toki 10kg hoikempana olisin paremman näköinen. Mulla on huonohko iho käsivarsissa, jotka ovat kroppaan nähden mielestäni lihavat. Loppujen lopuksi epävarmuus ja ajoittainen ahdistuneisuus heijastuu ulkonäköön eniten. Hyvinä päivinä säteilen ja kerään katseita.
Lyhyys, kaljuuntuminen, pienet silmät lähellä toisiaan, pyöreä kasvojen muoto, kalpea iho, pisamat, mitätön leuka
Mussa ei ole muuta kaunista kuin silmät. Ihan vilpittömästi ja objektiivisesti kerrottuna.
Onnettomuus, sairaudet ja ylipaino on muuttaneet ulkonäön sellaiseksi, että olen ihmisille näkymätön.
20 kg ylipaino ja finninen naama (40 vee). Ennen äitiyttä olin paremman näköinen. Minulle kävi juuri niin kuin en halunnut... Elähtänyt ja kulahtanut äiti, joka ei jaksa liikkua eikä syödä terveellisesti.
Paino ei vaan putoa vaikka liikun kuin hullu. Eli 10-15 kg vois ottaa pois. hiukset on ohuet, en tunne oloani naiselliseksi. peilikuva vituttaa. T: lukiossa luonnonlaiha, ihan nättikin.
Hampaissa alapurenta, mikä saa mut tuntemaan itseni epäfeminiiniseksi luolanaiseksi. Outo ja epäsymmetrinen hiusraja, ohimoilla sellaista epämääräistä haituvaa. Epäsymmetriset rinnat.
20 kg ylipaino. Monet sanovat silmiäni kauniiksi ja uskon, että olisin kaunis laihana. Vaikkei minulla ole huonoa itsetuntoa niin silti toivoisin niin löytäväni sen motivaation kipinän alkaa laihduttaa.
Minä myös läski. Laihempana olisin ihan ok näköinen. Kaunotarta ei minusta saisi millään.
Eripari silmät ja lisäksi silmäpussit. Näytän väsähtäneeltä kierosilmältä.
Pienet silmät, lihavuus, kaksoisleuka ja pottunenä. Yök.
Vartalo on kuin taskuvenuksella. Olen 158 cm. Mutta kun miehet kävelevät ohitseni ja vilkaisevat kasvojani, he irvistävät. Päättele siitä. Syylät ja luomet voi leikata pois, mutta rokonarpia , nenää ja luiden muotoa ei saa näkymättömiin kuin naamarilla.
Zombie-naama ja alapäässä yliajettu rämemajava.
sairastan anoreksiaa ja olen ällöttävän laiha ja kalpea, hiukset lähteneet päästä ja huono iho
Vierailija kirjoitti:
Hampaat ihan perseestä
Luin tämän,minulla hampaita ei ollenkaan
Super ohuet hiukset, pyllyleuka ja tasapaksu keskivartalo sekä leveät hartiat. Yleensä en jaksa myöskään meikata ja tai laittaa kivoja vaatteita ylle, vaan painelen menemään urheilukuteissa.
Mulla ylipaino tekee rumaksi. Muuten olisin nätti ja olinkin vielä kolme vuotta sitten. Nyt olen yksin läskeineni.