Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Sormusten Herrasta maailma vai Game of Thrones maailma?

Vierailija
09.07.2017 |

Kummassa eläisit jos toisessa? Miksi?

Taru Sormusten Herrasta maailma vai Game of Thrones maailma?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut puolitoista kirjaa Jään ja Tulen laulua. (Tiedän, olen jälkijunassa.) Siellä tuntuu koko ajan jengiä kuolevan ja pakkonaitettavan ja ties mitä. Kyllä TSH:n "eeppinen" maisema vaikuttaa asuinpaikkana mukavammalta, joskin sielläkin olisi paskempi juttu syntyä vaikka örkiksi.

Vierailija
2/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Legolaksen 😍 Jon Snow olis kans ihana :3 Sori mut mun vastaus on tällänen tyttöjen näkökulmasta ja ulkonäkökeskeinen :D En jaksa suuremmin analysoida noita maailmoja tässä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusten herran maailmassa olisi parempi todennäköisyys jäädä eloon.

Vierailija
4/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusten herra tietysti, koska raiskauksen todennäköisyys on siellä niin paljon pienempi. Ennemmin sitten vain suoraan kuolee jos joutuu keskelle sotaa. Jossain rauhaisassa lehdossa tai hobittilassa vosi vain piileskellä kunnes kaikki on taas hyvin.

Vierailija
5/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta maailmaan. Mä sopisin hyvin Kontuun - pieni ja pyöreä, mutta onneksi ei yhtä karvaiset jalat. Rakastan ruokaa ja sieniä sekä tykkään hoitaa puutarhaa ja kasvattaa kaikkea itse.

Vierailija
6/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of thrones-maailma. Tsh maailma on ihan liian nössö, eikä siellä ole naisille mitään uramahdollisuuksia. Ei hotsittais olla vain joku majatalon pulleaposkinen emäntä.

Vierailija
7/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thrones. Enemmän bordelleja ja alastomia naisia

Vierailija
8/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of thrones-maailma. Jos ruma kääpiökin saa siellä kauniin naisen niin minunkin tasoisella miehellä olisi tuossa maailmassa mahiksia naiseen

Vierailija
9/9 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Game of thrones-maailma. Jos ruma kääpiökin saa siellä kauniin naisen niin minunkin tasoisella miehellä olisi tuossa maailmassa mahiksia naiseen

Myös tuossa fantasiamaailmassa rumalla kääpiöllä on rahaa ja vaikutusvaltaa. Olisihan muutoin tuo naisten pyörittely liian epäuskottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan