Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä julkkista SINÄ olet yrittänyt iskeä?

Vierailija
09.07.2017 |

Ja onnistuitko?

Itse huippumalli haussa saran voittajaa Jerryä - ei vastannut mihinkään yhteydenottoihin somessa. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vartiaista Vantaa hotellin keikan jälkeen mutta ei onnannu kun tuli mulle pissat housuun jännityksestä.

Vierailija
2/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllättävää, että kun kysytään kuka on tullut iskemään sinua, niin löytyy heti tarinoita romaanisarjan verran, mutta kun kysytään toisinpäin, niin kukaan ei tietenkään itse ole yrittänyt iskeä ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikke Ankaraa. En kerro mitä porvoolaisessa vessassa tapahtui...

Vierailija
4/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen. Ennen nykyistä 'näyttelijää'.

Vierailija
5/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä.

Vierailija
6/25 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edes ole nähnyt julkkiksia niin lähietäisyydeltä että olis voinut koittaa iskeä...

7/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläastelaisena Rasmuksen keikalla Tuiskulassa ajattelin tuijottavani yleisöstä lavalle niin intensiivisesti Eeroa (basisti), että se haluaa tutustua muhun. Kävi kuten muutamalle muillekin sinä iltana. Eero häippäs keikkabussiin. Katto se kyllä pari kertaa, iiik.

8/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ketään syystä, että pelkäisin sen pitävän mua tyrkkynä. Helpompi vaan olla ja antaa julkkiksen eka kiinnostua. Vaikka se onkin aika epätodennäköistä.

Vierailija
9/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni vartiaista Vantaa hotellin keikan jälkeen mutta ei onnannu kun tuli mulle pissat housuun jännityksestä.

Miksi annoit housuun kusemisen häiritä? Et voi tietää jospa Jenni tykkääkin pissulikakkulileikeistä.

Vierailija
10/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä nuorta naispoliitikkoa. Onnistuin, mutta suhde kaatui. On nyt eduskunnassa.

Vierailija
11/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita poliitikkoja veitsellä.

Vierailija
12/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit housuun kusemisen häiritä? Et voi tietää jospa Jenni tykkääkin pissulikakkulileikeistä.

Pissaaminen ei vielä ole totaali turn off mutta jos olisit kakannut kalsareihin, olisi se voinut olla liikaa.

Vierailija
13/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli Hanhiniemi, Costello Hautamäki. <3

Vierailija
14/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu selänne kotkan meripäivät.

Vierailija
15/25 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei usko jos kerron varsinkin kun pääsin juttusille asti kun sain kutsun viesitittelyn jälkeen Englantiin. Minusta maailman kaunein nainen. Ei suomalainen. Tästä on jo aikaa.

Vierailija
16/25 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Haberia. Ei ononnistunut :( mutta oli tosi ystävällinen vaikka ei ollut ns.pakkotilanne hällä eli kukaan näkemässä.

Vierailija
17/25 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt JA onnistunut: Tuukka Temonen, herra Ylppö, Wallu Valpio, Paleface; Johnny Lee Michaels, Ville Kalliosta.

Epäonnistunut: Apocalyptican Perttua netisssä (tosin en heti tunnistanut), sitä yhtä Idols-tähteä Wellu Rowaltz vai mikä Cityssä (sain kyllä vastauksen).

Ei se niin vaikeeaa ole.

Vierailija
18/25 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissaaminen ei vielä ole totaali turn off mutta jos olisit kakannut kalsareihin, olisi se voinut olla liikaa.

Mäpä iskin jennin kolme vuotta sitten enkä paskonut housuun. J osaa ratsastaa parempi kuin kukaan aiempi tai jäljempi nainen.

m45

Vierailija
19/25 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäpä iskin jennin kolme vuotta sitten enkä paskonut housuun. J osaa ratsastaa parempi kuin kukaan aiempi tai jäljempi nainen.

m45

Häivy idiootti.

Vierailija
20/25 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään julkkista mutta meidän kylän komeinta uroota :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme