Ketä julkkista SINÄ olet yrittänyt iskeä?
Ja onnistuitko?
Itse huippumalli haussa saran voittajaa Jerryä - ei vastannut mihinkään yhteydenottoihin somessa. :(
Kommentit (25)
Olipa yllättävää, että kun kysytään kuka on tullut iskemään sinua, niin löytyy heti tarinoita romaanisarjan verran, mutta kun kysytään toisinpäin, niin kukaan ei tietenkään itse ole yrittänyt iskeä ketään.
Nikke Ankaraa. En kerro mitä porvoolaisessa vessassa tapahtui...
Hynynen. Ennen nykyistä 'näyttelijää'.
En mä edes ole nähnyt julkkiksia niin lähietäisyydeltä että olis voinut koittaa iskeä...
Yläastelaisena Rasmuksen keikalla Tuiskulassa ajattelin tuijottavani yleisöstä lavalle niin intensiivisesti Eeroa (basisti), että se haluaa tutustua muhun. Kävi kuten muutamalle muillekin sinä iltana. Eero häippäs keikkabussiin. Katto se kyllä pari kertaa, iiik.
En yhtään ketään syystä, että pelkäisin sen pitävän mua tyrkkynä. Helpompi vaan olla ja antaa julkkiksen eka kiinnostua. Vaikka se onkin aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni vartiaista Vantaa hotellin keikan jälkeen mutta ei onnannu kun tuli mulle pissat housuun jännityksestä.
Miksi annoit housuun kusemisen häiritä? Et voi tietää jospa Jenni tykkääkin pissulikakkulileikeistä.
Erästä nuorta naispoliitikkoa. Onnistuin, mutta suhde kaatui. On nyt eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni vartiaista Vantaa hotellin keikan jälkeen mutta ei onnannu kun tuli mulle pissat housuun jännityksestä.
Miksi annoit housuun kusemisen häiritä? Et voi tietää jospa Jenni tykkääkin pissulikakkulileikeistä.
Pissaaminen ei vielä ole totaali turn off mutta jos olisit kakannut kalsareihin, olisi se voinut olla liikaa.
Pauli Hanhiniemi, Costello Hautamäki. <3
KUKAAN ei usko jos kerron varsinkin kun pääsin juttusille asti kun sain kutsun viesitittelyn jälkeen Englantiin. Minusta maailman kaunein nainen. Ei suomalainen. Tästä on jo aikaa.
Samu Haberia. Ei ononnistunut :( mutta oli tosi ystävällinen vaikka ei ollut ns.pakkotilanne hällä eli kukaan näkemässä.
Oon yrittänyt JA onnistunut: Tuukka Temonen, herra Ylppö, Wallu Valpio, Paleface; Johnny Lee Michaels, Ville Kalliosta.
Epäonnistunut: Apocalyptican Perttua netisssä (tosin en heti tunnistanut), sitä yhtä Idols-tähteä Wellu Rowaltz vai mikä Cityssä (sain kyllä vastauksen).
Ei se niin vaikeeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissaaminen ei vielä ole totaali turn off mutta jos olisit kakannut kalsareihin, olisi se voinut olla liikaa.
Mäpä iskin jennin kolme vuotta sitten enkä paskonut housuun. J osaa ratsastaa parempi kuin kukaan aiempi tai jäljempi nainen.
m45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäpä iskin jennin kolme vuotta sitten enkä paskonut housuun. J osaa ratsastaa parempi kuin kukaan aiempi tai jäljempi nainen.
m45
Häivy idiootti.
En ketään julkkista mutta meidän kylän komeinta uroota :D