Kummassa kuvassa tämä naisnäyttelijä näyttää kauniimmalta?
En laita linkkiä tähän, vaan tuonne alemmas. Katso linkki alta ja vastaa sen jälkeen.
Kommentit (25)
Ekassa. Tokassa kuvassa näyttää ihan aliensammakolta. Lacey Chabert on kaunis, vaikka silmät ovatkin lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
poistetaanko täältä nykyään kaikki aijaa-linkit?
Poistetaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ekassa. Tokassa kuvassa näyttää ihan aliensammakolta. Lacey Chabert on kaunis, vaikka silmät ovatkin lähekkäin.
Minusta taas hän voisi olla kaunis, jos silmät olisivat kauempana toisistaan. Hänessä häiritsee juuri nuo lähekkäin olevat silmät.
On se tietysti positiivista, ettei kaikilla ole sama maku.
Ap
Miksi mulla on sellainen tunne, että ihmiset tietävät kyseisen näyttelijättären ja näkevät tuosta toisesta kuvasta että se on muokattu, joten haluavat vastata, että on kauniimpi luonnollisilla piirteillään, vaikka oikeasti ajattelisivatkin että on kauniimpi muokatussa kuvassa? Minusta tuo nainen on hel**etisti paljon kauniimpi tuossa muokatussa kuvassa ja uskon suurimman osan ajattelevan samalla tavalla. Eivät vaan halua myöntää koska "jokainen on kaunis juuri sellaisena kuin on" , mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.
Ekassa kuvassa tavis, toisessa kuvassa kaunotar, joka pärjäisi kauneuskilpailuissakin.
Miksen mä nää, että silmät olisi erityisen lähellä toisiaan? Eli vasempi kuva selkeästi parempi.
tavallisen näköinen nainen ammattimaisella meikillä kuvassa 1,
kuvassa 2 kaunotar joka olisi varmasti kaunis myös ilman meikkiä
outo otsikko sattui tuohon mainokseksi :)
Vasen on luonnollisemman näköinen. Liekö photoshoppauksen ongelma tai sitten oikeassa silmiä on siirretty liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksen mä nää, että silmät olisi erityisen lähellä toisiaan? Eli vasempi kuva selkeästi parempi.
Silmät on lähekkäin, jos silmän sisänurkasta vetää suoran viivan ja se viiva on lähes samassa linjassa nenänvarren kanssa. Eli Laceyllä on silmät lähekkäin.
Ap
Lacey Chabert on minun mielestäni yksi tavallisimman näköisistä jenkkinäyttelijättäristä. Kasa pakkelia ei tee hänestä kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on sellainen tunne, että ihmiset tietävät kyseisen näyttelijättären ja näkevät tuosta toisesta kuvasta että se on muokattu, joten haluavat vastata, että on kauniimpi luonnollisilla piirteillään, vaikka oikeasti ajattelisivatkin että on kauniimpi muokatussa kuvassa? Minusta tuo nainen on hel**etisti paljon kauniimpi tuossa muokatussa kuvassa ja uskon suurimman osan ajattelevan samalla tavalla. Eivät vaan halua myöntää koska "jokainen on kaunis juuri sellaisena kuin on" , mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.
Mä en tiedä kuka toi on mutta eka kuva on ihan rehellisesti parempi. Mäkään en oikein ymmärrä miksi kukaan pitäisi tota tokaa kuvaa kauniimpana mutta ei mun silti ole vaikea uskoa että joillain on eri mielipide kuin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät on lähekkäin, jos silmän sisänurkasta vetää suoran viivan ja se viiva on lähes samassa linjassa nenänvarren kanssa. Eli Laceyllä on silmät lähekkäin.
Ap
Ymmärrän että ne on lähekkäin, mutta ne ei ole mun mielestä ole erityisen häiritsevästi lähekkäin niinkuin ilmeisesti muitten mielestä on?
http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/RrYyPKmYLldnyG_1MJg95w--/YXBwaWQ9eW5l…
Tässä on jo häiritsevästi lähekkäin
On kyllä niin luokattoman huono kuvanmuokkaus, että ei voi toista kuvaa mitenkään sanoa paremmaksi.
Ja vielä.
Ap