Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Michael Kors laukkuja edullisemmin?

Uusi laukku
09.07.2017 |

Olisi tarkoitus hankki kerrankin kunnon laukku, johon olisi siis varaa. MK olisi yksi vahva ehdokas. Mitä sanoisitte tästä 40veelle
https://www.zalando.fi/michael-michael-kors-shopping-bag-musta-mk151a02…

Löytyykö verkkokauppoja joka myisi noita laukkuja edullisemmin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK laukkuja myyvät liikkeet alemyyntien aikaan.

Vierailija
2/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukku maksaa.Niin se vain on:) Mut onhan niitä feikkejä MK-laukkujakin...Mut ei nelikymppinen nainen mitään feikkejä käytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan linkittämä laukku on ihan kiva ja tyylikäs. Itselläni on MK:n Cynthia nudenvärisenä. Aivan ihana, laadukkaan oloinen ja yllättävän tilava. En tiedä saako Cynthiaa vielä jostain.

Vierailija
4/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta tilata amazonilta?

Vierailija
5/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ShopAlike-sivustoa. Siellä on paljon nettikauppoja, löysin monta kauppaa, jotka myy ko. laukkua.

Vierailija
6/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on välillä jotaon kanta-asiakas tarjouksia. Itse ostin omani -20% juuri stockalta.

Vierailija
7/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo MK ole nyt vähän teinimerkki. Älä rajoita yhteen merkkiin  etsimääsi.

Vierailija
8/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkista saa 40-50 eurolla ja myyjien mukaan ihan aitoja! Sinne vaan shoppailemaan laatumerkkejä

Vierailija
9/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat käveleväksi mainokseksi siis? Ettei kenellekkään jää epäselväksi, että olet maksanut extraa mielikuvahintaa Michael Korssille.

Olisi luullut, että nelikymppinen olisi jo moisten yläpuolella...

t. tympääntynyt tuotepäällikkö, joka tietää mitä noitten tuotantokustannukset on.

Vierailija
10/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan Parndorfissa on outlet jossa 50-70% alennukset. Sinne vaan! Saat vielä kivan matkankin kaupan päälle (tai siis maksaahan sekin hehheh).

Vierailija
11/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ostaa aina ylihintaista ja huonolla maulla kiinassa tehtyä brändikrääsää sen sijaan että ostaisivat euroopassa tehtyjä tuotteita? Onko se se nimi tärkeämpää kuin kaikki muu? Vaikka kyseessä onkin "pseudoluksusmerkki", eli ei edes oikea luksusbrändi.

Vierailija
12/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja persoonaton, ylikallis laatuunsa nähden. Kaikista edullisimmin pääset kun et osta mistään mautonta MK-kassia.

Vierailija
13/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The outnet, huuto.net, fb:n laatumerkkiryhmät.

Vierailija
14/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisissa outlet-myymälöissä on noin sadan dollarin hintaan myynnissä. Samoin esim Kate Spade, Coach ym amerikkalaismerkit. Jos sinulla käy joku kaveri siellä tai itse reissaat, järkevin paikka hankkia.

Vierailija
15/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ostaa aina ylihintaista ja huonolla maulla kiinassa tehtyä brändikrääsää sen sijaan että ostaisivat euroopassa tehtyjä tuotteita? Onko se se nimi tärkeämpää kuin kaikki muu? Vaikka kyseessä onkin "pseudoluksusmerkki", eli ei edes oikea luksusbrändi.

No, mulla on yksi MK:n laukku (juuri tuolta outletistä muutamalla kympillä ostettu). Se on hyvälaatuinen, kestänyt käyttöä, se oli kivan värinen ja hihna juuri sellainen jota olin etsinyt. En tiedä merkistä mitään, halusin vain laukun. Se siitä.

Vierailija
16/17 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sulla on varaa tuohon laukkuun, mutta kyselet alennusten perään. Ristiriitaista.

Vierailija
17/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mk on laadukas merkki vaikka paljon sitä vastaan, itselläni useita laukkuja ja ovat kestäneet käytössä! Minulla on huuto.netissäkin myyvä luottomyyjä joka tuo maahan näitä. Välillä saan hyviä tarjouksia häneltä ja löytynyt myös harvinaisempia malleja kun olen kysynyt. Löytyy huuto netistä nimellä voikukka15 ja voin lämpimästi suositella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä