Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä yksin ja rahatta

Ensam
09.07.2017 |

Hyvää kesää teille muille. Teidän fb-päivitykset ja ig-kuvat on vähän masentavia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kesällä on parempaakin tekemistä kuin vahdata jotain ig- ja facepäivityksiä?

Vierailija
2/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikeastaan ilman rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hyvä ystävä kävelylle. ehkä tavataan siellä!

Vierailija
4/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakaan ei ole varaa tehdä muuta kuin lukea kirjoja tai ulkoilla tai katsoa televisiota. Kun asuu kerrostalossa niin tuota ulkoilua jaksaa harrastaa ehkä max kolme tuntia päivässä. Lisäksi kun on suurimman osan ajasta yksin niin aika tylsää on.

Vierailija
5/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kirjat ja tv. Ulkona en viihdy, kun ei ole mitään kovin kesäistä ja kivaa vaatetta, ja vaikka olisi niin näyttäisin rumalta vähissä vaatteissa.

Vierailija
6/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mullakaan ei ole varaa tehdä muuta kuin lukea kirjoja tai ulkoilla tai katsoa televisiota. Kun asuu kerrostalossa niin tuota ulkoilua jaksaa harrastaa ehkä max kolme tuntia päivässä. Lisäksi kun on suurimman osan ajasta yksin niin aika tylsää on.

Tänäänkin olisi voinut sitä kirjaa ulkoiluttaa puistossa tai rannalla, vesipullo ja eväsleipä matkaan mukaan.

Vierailija
7/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tuota aina, niin eipä jaksa kauan hauskuuttaa.

Vierailija
8/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin olisi voinut sitä kirjaa ulkoiluttaa puistossa tai rannalla, vesipullo ja eväsleipä matkaan mukaan.

Olen minä tuota tehnytkin niinä päivinä kun aurinko paistaa mutta kun koskaan ei ole juuri mitään vaihtelua niin ei se vain tuota kovin suurta riemua. Ei voi mitään. Paitsi lotota.

Vierailija
9/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä tuota tehnytkin niinä päivinä kun aurinko paistaa mutta kun koskaan ei ole juuri mitään vaihtelua niin ei se vain tuota kovin suurta riemua. Ei voi mitään. Paitsi lotota.

Lottoaminen maksaa. Mielummin ostaa parit oluet Lidlistä tai Prismasta.

Vierailija
10/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on ollut viimeiset 15 vuotta.

Tänä kesänä käyn auttamassa vanhempiani pihahommissa, lenkkeilen/pyöräilen ja luen kirjaa parvekkeella. Ei ole kovin kummoista elämää, mutta minkäs teet. Ehkä joku päivä syliini putoaa lamppu, jota hieromalla saisin jotain muutakin sisältöä elämään.

Vierailija
11/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona netti, virtuaalimatkalle vaikka ympäri maailmaa, kohteita riittää. Ensin voi leipoa itselle eri maiden herkkuja, ohjeita löytyy netistä. Lempimusiikkia soimaan tai kohdemaan musiikkia netistä.

Seurakunnilla voi olla vapaaehtoisille puuhaa. Diakonit ja nuorisotyönohjaajat osaavat neuvoa asiassa. Diakoniasta voi kysellä tarvittaessa myös taloudellista avustusta.

Vierailija
12/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta :-)

Vierailija
13/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Opiskelijan kesä on kyllä yhtä helvettiä. Töitä ei löydy mistään, ja kaikki vuoden aikana tehdyt säästöt hupenevat vuokraan sekä seuraavaan lukuvuosimaksuun.

Ei ole myöskään uskoa tulevaisuuteen, koska jos en kelpaa edes mihinkään paskaduuniin, niin mites sitten vakavastiotettavampiin oman alan homminkaan. Erityisesti kun sitä työkokemista ei pääse tällä kotona makoilulla kertymään. Tällaisia ajatuksia pyöritellessä tämäkin kesä mulla kuluu.

Vierailija
14/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä opiskelet kun pitää maksaa lukuvuosimaksua?

Vierailija
15/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
16/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä opiskelet kun pitää maksaa lukuvuosimaksua?

Yliopistossa.

Vierailija
17/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kade.. Että kun saisi joskus viettää lomaa yksin. Tv.perheellinen

Vierailija
18/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt mennä ensimmäistä kertaa poimimaan mustikoita ja puolukoita loppukesästä. Ei ole mahdollisuutta päästä mökille, niin tuleepahan edes jonkinlaista kosketusta luontoon ja kai siinä tienaakin samalla. Elokuu, tule jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan