Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhempi lapsi täyttää 17 ja lapsilisä loppuu, muuttuuko nuoremman lapsilisä pienemmäksi
Kommentit (5)
Aina putoaa se suurempi osuus. Eli jos kaksi lasta, ekasta saa 100e, toisests 130e, tuo 130e loppuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pienenee. Ja jokainen varmasti tajuaa, että teinin menoihin kyllä menee rahaa vaikka ei edes itse (tai teini) tupakoisi.
Mihinköhän perustuu ajatus, että yksi lapsi kuluttaa vähemmän kuin kaksi tai kolme yhteensä.
Alue: Aihe vapaa
Joo, siitä tulee 1.lapsi, eli eka