Nainen miksi katsot vihaisena kilttiä miestä?
Miksi kiellät kilttimieheltä rakkauden? Miksi makaat raakalaisten kanssa, mutta kunnollinen ja kiltti mies on sinulle kauhistus? Miksi et anna kiltille miehelle tilaisuutta?
Kommentit (11)
Oman teoriani mukaan nainen katsoo kilttimiestä vihaisesti siksi, koska kilttimies ei koskaan pelastanut naista niiden raakalaismaisten miesten hyppysistä, ja nyt nainen pitää kilttimiestä syyllisenä naisen pahaan oloon.
Ehkä sekin on ostanut hakkeriohjelman ja tietää, mitä oikeasti ajattelet naisista?
Mistä minä sen tiedän kuka on kilttimies? Ulkonäöstäkö sen jo näkee?
Koska en siedä uliulimiesten ruikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Sen kuulee jutuista. Jos mies käy ensimmäiseksi kiinni daisareihin ja päällekäyvänä ehdottelee seksiä heti kättelyssä niin todennäköisesti kyseessä ei silloin ole kiltti mies.
Naiset eivät tavanmukaan tykkää alkoholisteista ja se kaljatölkin imuttelu näkyy jo päällepäin.
Jos kilttimiehelle hymyilee, se tulee seuraavaksi ruikuttamaan, että miks et anna vaikka me seurustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kuulee jutuista. Jos mies käy ensimmäiseksi kiinni daisareihin ja päällekäyvänä ehdottelee seksiä heti kättelyssä niin todennäköisesti kyseessä ei silloin ole kiltti mies.
"Meille kilteille insinööreille jää vain käytetyt reiät." Näin sanoi yksi teistä kilteistä tällä palstalla.
Katson vihaisesti siksi, että pahempaa en voi tehdä joutumatta vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska nainen primitiivisenä olentona kiinnittyy kaikkein vahvimpaan ja raaimpaan urokseen, jotta saa vahvat geenit jälkeläisille.
Eli geenit parantuvat sillä, että leikkaa tukkansa ja tatuoi itsensä ja päästää itsensä huonoon kuntoon?
Mulla on se resting bitch face, mä katson kaikkia yhtä vihaisesti.
Siksi koska nainen primitiivisenä olentona kiinnittyy kaikkein vahvimpaan ja raaimpaan urokseen, jotta saa vahvat geenit jälkeläisille.