Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis oikeasti ihmiset kattokaa vähän FACEBOOKIN YKSITYISYYSASETUKSIANNE!

Vierailija
09.07.2017 |

Onko tämä tieto sellainen jonka haluat todella kertoa koko maailmalle:

"No nyt on pakko hehkuttaa!!!!! Meidän poika 7kk nukku eka kertaa yöllä 20.00-8.30, kerran heräs vaan syömään siin ajas ja toisen kerran piti käydä vaan laittaa peitto pääl. Eli jotain toivoa on!!!! :D :D :D"

Kaverin tykkäämänä bongattu ihan tuikituntemattoman ihmisen postaus, onhan tämä varmaan oikea onnenaihe mutta hei haloo, näkyy kaikille! Onko se tarkoituksesi?!

Tekisi mieli alkaa kommentoimaan näitä ihan sinne päivityksiin...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten kun noita päivityksiä kommentoi ja tykkäilee sellanen muutama kymmen/muutama sata tyyppiä ja ne näkyy sitten kaikkien kommentoijien/tykkääjien kaverien uutisvirrassa.

Eikö porukat oikeasti tajua mitä se julkinen päivitys tarkoittaa?

Vierailija
2/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa koko tili kun häiriköitä ja muuta maapallo täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo julkinen vai näkyy kavereitten kavereille? kaksi eri asiaa.

Vierailija
4/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon sama asia.

Vierailija
5/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK jonkun kaverin kaverinkaan kersan heräämiset tai valvomiset - miksi tällaista tietoa jakaa edes kavereiden kavereille?!

Vierailija
6/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei ole enää aikoihin ollut sama kuin alussa. Tuo että päivitykset näkyy kaikille. Uutisvirta on outoje ihmisten päivityksiä ja loput mainoksia. Tuhan päiväinen

Vierailija
7/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ja kaverin kaverit on oikeasti lähes sama asia. Jos sulla on vaikka 100 kaveria ja niillä jokaisella 100 kaveria, niin kyseisen päivitys näkyy 10 000 ihmiselle.

Tietty sielä varmasti on samoja kavereita listoilla, mut tuo nyt oli tuollainen karkea esimerkki.

Vierailija
8/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen ja kaverin kaverit on oikeasti lähes sama asia. Jos sulla on vaikka 100 kaveria ja niillä jokaisella 100 kaveria, niin kyseisen päivitys näkyy 10 000 ihmiselle.

Tietty sielä varmasti on samoja kavereita listoilla, mut tuo nyt oli tuollainen karkea esimerkki.

Ai sinäkään et tiennyt julkisen tilin ja "kaverien kavereille" -tilin eroa. Katsopa sieltä asetuksista, saatat yllättyä.

Vierailija
9/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinäkään et tiennyt julkisen tilin ja "kaverien kavereille" -tilin eroa. Katsopa sieltä asetuksista, saatat yllättyä.

Joo tiedän mikä se ero on, mutta oikeasti yksityidyyden kannalta se ero on hyvin hyvin pieni.

Vierailija
10/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teette Facebookissa jos kerran haluatte yksityisyyttä?

Vierailija
11/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kanssa kun välillä omalla seinällä näkyy kaverien kavereiden päivityksiä. Ei mua kiinnosta! Enkä ymmärrä miks mun feediin ei tule kaverien omia päivityksiä, mitkä mua kiinnostais. Typerä järjestelmä.

Vierailija
12/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa vituttaa, kun oma uutisvirta on täynnä vieraiden lärviä. Eli mun kaveri on tykännyt oman kaverinsa kuvasta ja sit se näkyy mulla. Mua ei kiinnosta kattella vieraiden selfieitä.

Vierailija
13/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä näy kaikille, ellei ne kaikki 100 kaveria käy tykkäämässä tai kommentoimassa, mikä on hyvin epätodennäköistä!

Vierailija
14/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teette Facebookissa jos kerran haluatte yksityisyyttä?

No eiköhän me jotka halutaan yksityisyyttä, niin osataan laittaa ne asetukset niin että ei koko maailma saa jokaista päivitystämme lukea.

Vierailija
15/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi dooris haukku just naapurien puutarhat puutarharyhmässä ja se päivitys näky vaikkei ryhmään kuuluiskaan. Toivottavasti hällä ei ole naapurit fb kavereina:)

Vierailija
16/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä näy kaikille, ellei ne kaikki 100 kaveria käy tykkäämässä tai kommentoimassa, mikä on hyvin epätodennäköistä!

Mutta silti näen kaikki päivitykset jos menen kyseisen henkilön sivuille. Uutisvirrassani tietysti näkyvät vain silloin jos joku kaverini kommentoi/tykkää päivityksiä.

Vierailija
17/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki 10 000 kaverin kaveria voivat käydä seinältäsi lukemassa jokaisen päivityksesi.

Vierailija
18/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti näen kaikki päivitykset jos menen kyseisen henkilön sivuille. Uutisvirrassani tietysti näkyvät vain silloin jos joku kaverini kommentoi/tykkää päivityksiä.

Miksi menet lukemaan, kun ärsyttää eikä kiinnosta? Minä kyllä tyylikkäästi liuettelen omassa uutisvirrassanikin ohi aiheet jotka ei kiinnosta.

Vierailija
19/19 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook ei ole enää aikoihin ollut sama kuin alussa. Tuo että päivitykset näkyy kaikille. Uutisvirta on outoje ihmisten päivityksiä ja loput mainoksia. Tuhan päiväinen

Niin ja tylsää on se, että ylikansallisena toimijana se on varannut itselleen oikeuden muuttaa toimitapojaan. - Sopeudu niihin sitten ja toivo parasta. Ja en tiedä sitten onko vielä tylsempää, tai ainakin osalle tuntuu ottavan koville ymmärtää. että me kaikki emme ole facebookissa. - Itse en ole kun Facebook ei anna minulle niin paljon lisäarvoa, että jaksaisin siellä, ainakaan toistaiseksi alaa roikkumaan. Ihmettelen vain kuinka moni on pyytänyt ja esittänyt toiveta, että loisin sinne itsestäni tyhjän profilin. - - - Sen jälkeen varmaan olisihelpomaa yrittää saada mnut osallistumaan siellä sitten johonkin muuhunkin. Eli anna ensin pikkusormi niin.... No kylläpäs nyt foliohattuni kuumottaa, johtunee kesästä. Tai sitten...