Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No haluaisittekos kysyä jotain pph. lta? =)

Vierailija
31.03.2006 |

Voisin vastailla hetken..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeekö moni lapsi?

Vierailija
2/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega täällä. Kuinka sinä päädyit tähän hommaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi kokea tilanteen jännittävänä ja / tai pelkää ikävöivänsä äitiä tai isiä sen jälkeen kun he tuovat hänet, ja itkee siksi..

Jotkut lapset itkevät sitten selkeästi sen vuoksi, että koittavat vedota vanhempaansa ja estää tai pitkittää hänen lähtöään näillä liikutustoimillaan..

Kaikki lapset eivät itke, luonteitakin kun on monia..

Toiset jäävät oikein mielellään hoitoon, ja toisilla alku on hankalaa, tai sitten tulee kausia jolloin tavallaan " taantuu" ..

Yleensä itku loppuu kun tuoja lähtee ja päivän muut puuhat alkavat, parasta " ensiapua" tilanteelle on että tilanne menee mahdollisimman nopeasti ohi.. eli lapsi tuodaan reippaasti hoitoon ja kannustetaan häntä jo ennen hoitajalle saapumista jäämään sinne reippaasti.. =)

Muista myös kertoa, että tulet siihen ja siihen aikaan hakemaan, vaikka lapsi ei kellosta vielä ymmärtäisi - se tieto on tärkein että tulet..

Tsemppiä, muistan itse vanhempana miten vaikeaa oli välillä jättää lasta joskus hoitoon.. =)

(tulipa pitkä juttu.. noh, tärkeä asia)

Vierailija
4/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat siivota ruokailusotkut?

Itse en jaksaisi edes kahden lapsen kaaosta....

Montako hoitolasta sinulla on?

Vierailija
5/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin siten, että muutimme isohkoon omakotitaloon jossa sopivat tilat ja omat lapseni ovat vielä pieniä, joten mikäs sen mukavampaa kuin toimia perhepäivähoitajana, kun paikkakunnallamme on kysyntää hoitajille... =)

(varmaan aika tavallinen tarina)

Koulutusta minulla on sekä kaupan alalta, että lastenhoidosta ja kasvatuksesta..

Vierailija
6/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tietty tuntuu raskaalta, mutta hyvä päivärutiini auttaa saamaan kaikki tehtävät tehdyiksi..

Olen hieman opiskellut myös montessoripedagokiikkaa, joten perhepäiväkodissamme myös lapset saavat osallistua kotitöihin jne. kykynsä mukaan.. =)

Minulla on kaksi omaa lasta ja lisäksi 2½paikkaa eli 2lasta ja eskari.

Vierailija
7/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä