Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusikymppinen julkisella paikalla lyhyissä farkkusortseissa. Mitä sanotte?

Vierailija
09.07.2017 |

Katseli oikein ympärilleen, huomaavatko ihmiset.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes nuorten ei pitäisi kulkea niissä lyhyissä farkkusortseissa. Uskomatonta, ettei aikuisen ikäinen osaa pukeutua asiallisesti.

Vierailija
2/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin huomaisin asiaa. 

Vai tarkoitatko lyhyillä ihan pakarat paljaaksi jättäviä shortseja? 

Niihin voisin kiinnittään huomiota oli kantaja sitten 15 tai 80 v., miest tai nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa vaikka mikä ikäisen käytössä.

Vierailija
4/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti kesä. Kiva jos on löytänyt itselleen mukavat vaatteet ja kantaa ne muista välittämättä.

Vierailija
5/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna?

Vierailija
6/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuspiä kyylä

Vierailija
7/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivistynyt ihminen, enkä ääneen kommentoi muiden vaatteita.

Vierailija
8/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK jos  on Helena Lindgren.

Muut poltettava roviolla.

M

Vierailija
9/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on hirveät oli käyttäjä 15 tai 115. En ymmärrä niiden hienoutta, vaikka osa kavereista väittää niitä parhaiksi ikinä.

-N22

Vierailija
10/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuusikymppiset eivät tosiaan näytä samanlaisilta. Kaksikymppinen puolialaston mursuneiti ei ole kaunis näky sekään.

Vierailija
11/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siistit (ei liian lyhyet) valkoiset farkkusortsit joita kyllä käytän erilaisten paitojen kanssa näin lomalla ihan julkisesti. Olen 50+ mutta sääret vielä kohtalaisessa kuosissa ja nyt todella ruskeina näyttää ihan ok:lta

Vierailija
12/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo pukeutumisen tarkoituksenmukaisuus aina sanele vähän ja se 'julkinen paikka'  riippuu aina sekin vähän siitä, että missä  se sellainen sijaitsee. 

Esim. jonkun maaseutukaupungin syrjäinen pieni kukkakauppa multatarjoussäkkien pihamyyntipisteineen  on myöskin 'julkinen paikka', huvivenesataman kesäravintola jossain laiturilla on sekin, tai huoltoasema, tai joku, pääsääntöisesti vain mökkiasukkaiden käyttämä ja  vain kesäisin aukioleva saaristolaiskauppa,josta käydään ostamassa mökille vietävät ruuat on 'julkinen paikka' sekin jne.

Ei nyt voida kauppiaankaan taholta  olettaa,että asiakkaat mökiltä aina kauppaan ruokaostoksille tullessaan pistäisivät hänen myymäläänsä esim. jakkupuvun ylleen.

Vierailija
13/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, peppuvakoshortsit eivät kuulu minusta julkiselle paikalle kenenkään päällä.

Hauskaa sinänsä, että ap luulee tietävänsä, miksi joku katselee ympäristöään. Että ihan vaan katsoakseen, millaista huomiota herätää - eipä sitä nyt tietenkään VOI katsella ihan vaan maisemia, ihmisiä tai sitä, mihin suuntaan lähtee seuraavaksi, eiii tokiiii....

Vierailija
14/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen yli kuuskymppinen mies. Löysin kaapista vanhat työfarkut, eikun pesukoneeseen varmuuden vuoksi. Aamulla olivat kuivat, sitten sakset käteen ja puntit poikki noin 20 senttiä polven yläpuolelta. Vielä en ole käynyt niillä ulkona testaamassa minkälaista paniikkia aiheuttavat lähiympäristössä! Jännittää!

Vierailija
15/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan mahtavat, suosittelen!

Vierailija
16/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmankalpeat tikkusääret työntyvät ulos lahkeista. Jäätävä näky.

Vierailija
17/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyet?

Ei kaikki kuuskymppiset näytä pahalle.

Vierailija
18/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olen yli kuuskymppinen mies. Löysin kaapista vanhat työfarkut, eikun pesukoneeseen varmuuden vuoksi. Aamulla olivat kuivat, sitten sakset käteen ja puntit poikki noin 20 senttiä polven yläpuolelta. Vielä en ole käynyt niillä ulkona testaamassa minkälaista paniikkia aiheuttavat lähiympäristössä! Jännittää!

Olet siis palstan hopeakettu. 😏

Vierailija
19/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mulla ei kyllä ole tapana kytätä, miten ihmiset pukeutuvat julkisilla paikoilla. Jos hänellä on niissä mukava olla, niin se on pääasia. Mitä jos sinäkin harrastaisit jotain muuta? Ei mieli kuohuisi niin kovin. 

Vierailija
20/32 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempaa tekemistä kuin miettiä tuollaisia? Veikkaan, että kaiken huipuksi aloittaja itse on melko kypsässä iässä ja kauhistelee kaikkea silti.

Minulle olisi moinen täysin yhdentekevää ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi