Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Tramalin käyttäjiä?

Vierailija
09.07.2017 |

Mihin lääkettä kuluu?
Itse syön hermosärkyyn. Ei auta, mutta syön silti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankareuma, auttaa jonkin verran

Vierailija
2/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö, jos ne ei auta. Joskus kun sitten haluat lopettaa, niin se onkin pirun vaikeeta kun olet niitä huviksesi popsinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhalle äidille sitä annettiin kahteen pieneen murtumaan polvessa. Ei ollut hyvä, kun viikon sisällä tuli 3 kaatumista.

Sai sitten jotain toista särkylääkettä (ehkä oksinodonia) joka sopi paremmin. Söi sitä pari kuukautta ja nyt se on vaihdettu johonkin kipulaastariin, jossa on jotain kolmannen sortin lääkettä.

Vierailija
4/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitä välilevyn pullistuman aiheuttamaan hermosärkyyn, mutta se ei sopinut minulle. Aiheutti niin voimakasta pahoinvointia että jouduin tiputukseen. Eikä edes vienyt kipua :( Lopulta parhaaksi osoittautui Panacod.

Vierailija
5/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. pidän taukoja jatkuvasti. Nytkin ollut ilman 3 vk. Mutta minulla on sellainen sairaus, johon täytyy kaikkea syödä. Tramal ei juuri auta kipuun, mutta tekee asennoitumisesta hiukan helpompaa. Vuoden olen syönyt tauotellen aina välillä. Toki mukana muitakin lääkkeitä.

En usko mihinkään addiktioon kun eipä siitä mitään euforiaa tule.

Vierailija
6/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sitä välilevyn pullistuman aiheuttamaan hermosärkyyn, mutta se ei sopinut minulle. Aiheutti niin voimakasta pahoinvointia että jouduin tiputukseen. Eikä edes vienyt kipua :( Lopulta parhaaksi osoittautui Panacod.

Panacodia en voi käyttää, menee pönttö sekaisin. Tramalilla ei vastaavaa.

Ap

Vierailija
7/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt hermosärkyyn. Auttoi. Saan tramalista euforiat, mutta Panacod vertautuu lähinnä panadoliin ja aiheuttaa päänsärkyä :(

Vierailija
8/8 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko mihinkään addiktioon kun eipä siitä mitään euforiaa tule.

Se riippuvuus syntyykin siihen opiaattiin, eikä  niinkään niihin fiiliksiin. Sama juttu muuten panacodinkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi