Mikä olisi hyvä "paratiisimainen" lomakohde talvella?
Valkoista hiekkaa ja aurinkoa. Kanarialla ei ole tarpeeksi lämmintä esim. tammi-helmikuussa ja Thaimaa ei kiinnosta. Minne kannattaisi mennä, kertokaa hyviä vinkkejä. Onko Karibialla vielä sitä vaarallista tautia, jota hyttyset levittää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Singapore.
Onko muka rantalomakohde?
Vierailija kirjoitti:
Viri Levu
Viti Levu piti olla
Kannatan Seychellejä tai Malediiveja. Seychellit enemmän nähtävää, monimuotoisemmat maisemat ja luonto.
Ovat kyllä paratiisikohteita ehdottomasti.
Singaporen edustalla Sentosan saari täynnä hienoja hotelleja ja viihdettä. Ei varsinaisesti paratiisi siinä mielessä kuin itse sen ajattelen. Väkeä on aivan liikaa siihen. Mutta muuten tekemistä riittää, helppo matka paikan päälle.
Mauritius riippuu siitä minne päin saarta menee. Olen siellä kuukaudrn viettänyt eikä jäänyt tunne, että haluaisin takaisin.
Riippuu siitä, mitä maita haluat saastuttaa elämäntyylilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Thaimaa kiinnosta?
Taikut harvoin kiinnostaa enää ketään. On hiukan nolohko kohde. Sama kun menisi Venäjälle. Tai itseasiassa menisinkin mielummin Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Thaimaa kiinnosta?
Taikut harvoin kiinnostaa enää ketään. On hiukan nolohko kohde. Sama kun menisi Venäjälle. Tai itseasiassa menisinkin mielummin Venäjälle.
Minua ainakin kiinnostaa, lennot on jo Bangkokiin varattu marraskuulle. Ja Venäjä hieno matkakohde, mm Baikaljärven alue on upea.
Bali tai Malesian Langkawi. Me tykättiin molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Seychellit
Täällä paikallisten juomakulttuuri on kovasti humalahakuista. Toisin kuin expateilla joita saarella on todella paljon.
Lonkero ja Fazer ovat tosi suosittuja (Lonkero oli paikallisissa juhlissakin juomana😁)
Havaiji.
Aivan ihana paikka, upat maisemat ja rantoja riittää.
Moni pelkää lentojen pituutta, mutta ei se ole kuin noin vuorokausi suuntaansa ja ainakin minulle myös se matka on jo itsessään lomaa, tuntee olevansa ainakin kaukana kotoa.
Aruba tai Malediivit