Kiva kun pitäis saada itsensä laihdutettua enne kreetan matkaa mut miten ihmeessä teen sen?
Laihdunko yhtään jos en syö muuta kuin maitorahkaa? Ja käyn kolme kertaa päivässä 11 km lenkillä? Elokuun alussa kreetalle ja alle kuukaus aikaa laihduttaa... herkut jätin pois. Nyt saa jäädä leipomiset pois vähäksi aikaa.
Kommentit (17)
Munkin pitäis ennen ku lähen Kreikkaan. Laihdunko jos juoksen kaksi päivää 200 kilsaa enkä syö mitään? Lähtö on ylihuomenna.
Ketokarppauksella saat hienosti jopa 10 kg pois tuossa ajassa, jos siis kiire on
Vierailija kirjoitti:
Paljonko?
Siis emmä mikää kamala läski oo. Mut jalat ainakin haluaisin vähän paremmiksi ja muutenki sillai.
Miksi siellä Kreetalla pitää olla laiha, mutta Suomessa saa olla lihava?
Luulisi että asia olisi toisinpän. Kukaan siellä Kreetalla ei edes tunne sinua, joten sama kai se miltä siellä näyttää.
Et sä pelkällä rahkalla jaksa juosta 3 kertaa päivässä 11 kilometriä.
Ja sitten matkan jälkeen palaat taas vanhaan elämäntapaasi, lihot menetetyt kilot ja vähän uusiakin, ja ensi matkaa varten sitten taas sama laihdutus kuukauden ajassa? Ei kuulosta terveeltä. Teepä hyvä päätös ja aloita uusi, kestävä elämäntapa, jota jatkat kuukaudesta toiseen, niin et tarvitse enää hulluja laihdutuskuureja.
Älä pilaa Suomen kesääsi murehtimalla tuollaisia, koska perillä huomaat, että rannalla on ihan kaikenkokoisia ihmisiä, etkä ole edes lihavimmasta päästä. Eikä kukaan pidemmän päälle jaksa kiinnittää huomiota kehenkään erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä ennenkin niin tehny. Ja hyvin pärjänny!
Minäkin ehdotan ketokarppausta. Voin luvata, että jos osaat asian oikein, on luvassa 5-10 kg ripeä painon pudotus. Sitä kun jatkaa jonkun aikaa, niin kroppa kiittelee :)
Kreetalla on kaikennäköistä ja -kokoista turistia ja paikallisia, varmasti mahdut sekaan laihduttamattakin.
Vierailija kirjoitti:
Kreetalla on kaikennäköistä ja -kokoista turistia ja paikallisia, varmasti mahdut sekaan laihduttamattakin.
Joo varmasti mahdunkin, mutta pää on turvonnu pallo ja jalat on mitkä on :/ kuhan sais ees vähäsen painoo pois nii oisin iha tyytyväinen.
Peru matka. Turhahan sinne Kreetalle on lähteä, jos se saa sinut tyytymättömäksi itseesi.
Miksi pallopää ja koivet ei haittaa Suomessa?
Eihän sua kukaan Kreetalla tunne? Vai siksikö, että lomaa pitää hehkuttaa somessa, ja se onkin se ainoa päivitys koko vuonna ja iiiik tutut tajuaa että olet läski? Tässä sulle uutinen: on ne tajunneet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä ennenkin niin tehny. Ja hyvin pärjänny!
Ilmeisesti kaikki ei kuitenkaan ole mennyt ihan putkeen, kun nyt olet taas tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ehdotan ketokarppausta. Voin luvata, että jos osaat asian oikein, on luvassa 5-10 kg ripeä painon pudotus. Sitä kun jatkaa jonkun aikaa, niin kroppa kiittelee :)
Siinä vaan täytyy tietää mitä tekee ja miksi. Omaksuminenkin vie aikaa.
Taas näitä. Kuukauden päästä reissuun, miten äkkiä laihaksi? :D:D:D