Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletetaan, että sinä ja ystäväsi saatte molemmat kehuja vastakkaiselta sukupuolelta

Vierailija
08.07.2017 |

Erona vain on se että ystäväsi kertoo sinulle aina kun joku on kehunut häntä. Sinäkin saat kehuja mutta et koskaan kerro siitä ystävällesi.

Millaisen vaikutelman saat ystävästäsi, joka kertoo sinulle saamistaan kehuista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle kehut ovat tärkeitä, hänellä on heikko itsetunto joka riippuu siitä mitä muut hänestä ajattelevat.

Vierailija
2/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaista ystävää pinnallisena ja epävarmana. Myöskin kilpailunhaluisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että tyhjät tynnyrit kolisee eniten

Vierailija
4/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sitä vaikuttaa kiinnostavan ja jotenkin se kuvittelee, että muakin kiinnostaa. Toisaalta, kyllä me jossain kohtaa toisiamme ymmärretäänkin, kun kerran kavereita ollaan.

Vierailija
5/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävässä tuskin edes kiinnittäisin asiaan huomiota, vaan enempi niihin asioihin joiden takia olemme ystäviä.

Vierailija
6/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina huvitta ihmiset, jotka kertovat jonkun sanoneen heistä sitä ja tätä. Esimerkiksi joku sanoo jotakuta Angelina Jolien näköiseksi ja tämä Jolien kaksoisolento sitten hihkuu innoissaan koko kylälle asiasta. Joo. Jos olisit Jolien näköinen niin kyllä se näkyisi meille ilman että siitä pitäisi erikseen mainita.

Eli jos joku näkee aina tarpeelliseksi kertoa kuinka joku kehui taas kauniiksi niin sitä kauneutta harvemmin on edes olemassa. Kyllä se kauneus näkyy jos on näkyäkseen ilman että siitä tarvitsee mainita.

Minusta tuollaiset ihmiset ovat jotenkin reppanoita, jotka herättävät minussa vähän sellaista säälinomaista myötätuntoa.

Vierailija
7/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen kaverin puolesta. Selkeesti on ilahtunut kehuista ja varmaan vähän huono itsetunto.

Vierailija
8/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole tuollaisia ystäviä. Ystävilläni on, luojan kiitos, muitakin puheenaiheita kuin kertoa päivät pääksytysten miehiltä saamistaan kehuista ja muita mielenkiinnonkohteita kuin miesten miellyttäminen.

Vierailija
9/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ja sitten vaihdan minua kiinnostaviin aiheisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä