Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut saavat kehuja FB-profiilikuvista, toiset eivät?

Vierailija
08.07.2017 |

Mistähän johtuu, että joillekin tulee profiilikuviin kymmeniä ulkonäköylistyksiä"oi, sä oot niiiin kaunis!" ja joillekin ei yhtään? Tämä siis riippumatta juurikaan siltä kuinka kauniita nämä ihmiset oikeasti ovat ja kuinka kauniilta noissa näyttävät.

Itse kuulun luonnollisesti noihin, jotka eivät niitä kehuja saa. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi apinat sukivat toistensa turkkeja?

Vierailija
2/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat ehkä itse toisten kuvia ja saavat sit kehuja itsekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka monen feedissä kuva näkyy. Kaikki ei välttämättä huomaa uutta profiilikuvaa, ja fb:n algoritmi nostaa postauksia näkyviin eri painotuksilla.

Vierailija
4/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ihminen joka kehuu toisten kuvia saa varmasti samanlaista palautetta takaisin.

Vierailija
5/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa kaveripiireissä enemmän tapana kuin toisissa. Lisäksi sanoisin, että ne, jotka ovat niin kauniita, että se herättää toisissa naisissa kateutta, eivät saa niin helposti kommentteja - ainakaan jos tutut ovat huonoitsetuntoista väkeä.

Vierailija
6/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmasti monia. Oon huomannut, että yleensä kauniit ja mukavat ihmiset saavat niitä kivoja kommentteja. Oon myös huomannut, että todella kauniit naiset eivät saa mitään kommentteja, voisiko olla kateutta tai ei haluta ylistää toista ihmistä kehuilla, kun kaikki näkevät hänen muutenkin olevan kaunis? Välillä näkee myös, että jotkut ihmiset kehuvat juuri niitä "vähemmän kauniita" esim. kohteliaisuudesta?

Vierailija
7/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään ja kehun naisia, joilla kuvissa reittä, pakaraa tai rintaa mielellään hyvässä meikissä! Miksi kehuisin kuvaa, joka ei uksinkertaisesti herätä mitään tuntemuksia?

Vierailija
8/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä muilla on oikeasti profiilikuva (siis kuva sivusta päin otettuna) ja sinulla on kuva suoraan edestä päin?  ;)

Vierailija
9/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyväksyy kavereiksi tuntemattomia. Silloin on isompi pooli joille kuva näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme