Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kuinka moni on jo löytänyt itsensä?

Itseäänetsimässä
08.07.2017 |

Heippa, tällaista mietin. Miten ihmiset täällä kokevat asian, koetteko että olette löytäneet itsenne? Tarkoitan itsensä löytämisellä sitä, että tiedätte kuka olette ja mikä on teidän tehtävä ja tarkoitus täällä ja suurinpiirtein tiedätte miten elämänne haluaisitte käyttää. Ja sitä että teillä on rauha/tyyneys itsenne kanssa. Se ettei ole löytänyt itseään, ei välttämättä tarkoita että on täysin hukassa mielestäni, vaan se voi myös olla tunne ettei oikein tiedä missä on täysin oma paikka.
Itse olen 34-v ja pohdin tällä hetkellä kovasti näitä asioita, olisi mukava kuulla muiden ajatuksista. Jos kommentoit olisi kiva jos lisäät ikäsi. Ja asiattomat kommentit tulkitsen niin että he vasta sekaisin itsensä kanssa ovat ;)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei voi sanoa olevansa perillä, ihmisessä on monta eri kerrosta ja ulottuvuutta. Kun yhden sipulin kerroksen saa kuorittua, niin eteen tulee seuraava.

Minä löysin itseni ap:n tarkoittamalla tavalla joskus 36-38-vuotiaana. Se on se uloin sipulin kerros, tai korkeintaan toiseksi uloin.

42-45-vuotiaana pääasin käsiksi omaan alitajuntaani. Löysin oman varjoni. Luulin tulleeni perille omassa etsinnässä, mutta ei. Matka jatkuu yhä.

Sittemmin olen erottanut itsessäni sen, mikä minä oikeasti olen, ja mikä on kulttuurin/kasvatuksen/oman ylpeyden/oman minäihanteen ero. Olen tajunnut, että se, mitä olen pitänyt "minänä", ei olekaan todellinen "minäni.

Tämä kiteytti omatkin ajatukseni, kiitos.

N40

Vierailija
22/22 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-v, olen aina tiennyt että haluan kuolla. En kuitenkaan halua tappaa itseäni, joten sitä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla