Miksi naiset larppaavat jotain neitsyttä
Vaikka jokainen tietää, että kaikkien naisten tausta on melko värikäs. Ilmeisesti he itsekin tietävät siis, että siitä on haittaa, kun vetävät jonkun kiltin tytön roolin päälle tavatessaan oikeasti kiinnostavan miehen?
Kommentit (6)
Kiinnostaviin miehiin haluan tutustua henkiselläkin tasolla (keskustelemalla tutustuminen ei olen mitään neitsyen esittämistä).
Yhden yön munille näytän taas rehellisen suoraan, että heissä olen kiinnostunut vain munasta. Teeskenteleminen olisi julmaa, sillä muuten miehet alkaisivat haihatella jotain romanssihaaveita.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on vaginismus ja luonnollisesti kanssani seurusteleminen on aika raastavaa henkisesti koska kiukkuan siksi etten voi harrastaa seksiä ja pelkään koska olen neitsyt että jos larppaaminen kyllästyttää niin ehdotan nettisuhteen aloittamista niin voit verrata heitä aitoon tapaukseen. Ehkä sen jälkeen päätät että larppailijat ovat sittenkin helpompia tapauksia.
Tuo ensimmäinen lauseesi. http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/018/489/nick-young-con…
Saan siten parempaa seksiä miehiltä. ;) Kokemusta on!
Varmaan samasta syystä kuin miehet esittävät hallitsijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on vaginismus ja luonnollisesti kanssani seurusteleminen on aika raastavaa henkisesti koska kiukkuan siksi etten voi harrastaa seksiä ja pelkään koska olen neitsyt että jos larppaaminen kyllästyttää niin ehdotan nettisuhteen aloittamista niin voit verrata heitä aitoon tapaukseen. Ehkä sen jälkeen päätät että larppailijat ovat sittenkin helpompia tapauksia.
Tuo ensimmäinen lauseesi. http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/018/489/nick-young-con…
Niin, muun muassa
"Et saatana tiedä rakkaudesta yhtään mitään jos sitä pitää munalla näyttää!"
"Voitko leikata sen saatanan vehkeen pois niin se lakkaa häiritsemästä meidän suhdetta"
"Häivy idiootti ja jätä minut rauhaan"
Oi kun rakkaus on niin suloista ja ihanaa, huoh, oikein tuli ikävä exää taas. Luulen että hän myös ikävöi minua.