Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei oo käynyt ikinä kylässä mun luona.

Vierailija
08.07.2017 |

Niin ollaan tunnettu 7 vuotta ja välimatkaa meillä on 74 kilometriä. Minä käyn hänen luonaan noin kerran kuukaudessa. Mulla ei oo autoa ja ystävällä on. Monesti oon pyytänyt häntä kylään mut eipä oo vielä ainakaa jaksanut tulla. Mistähän mahtaa johtua? Onko muilla samanlaista tilannetta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi on tottunut siihen, että sä käyt hänen luonaan, eikä hänen tarvitse vaivautua matkustamaan. Onko hänen muutenkin vaikea saada aikaiseksi lähteä ulos/käydä muissa paikoissa, jos ei ole pakko?

Mulla on nimittäin tällainen ystävä, joka jumittaa kotona lähes kaikki illat ja viikonloput. Lomallakaan ei tee juuri mitään. Ollaan tunnettu 10 vuotta, välimatkaa 6km ja bussilla pääsee melkein ovelta ovelle. Mä käyn tän ystäväni luona kerran viikossa, hän on käynyt mun luona kerran, kun täytin pyöreitä. Sanoo syyksi juurikin sen, että lähteminen olisi niin vaivalloista ja työn takana. On mieluummin kotona. Hänen kanssaan on myös ihan mahdotonta lähteä esim. leffaan. Ei vain millään saa aikaiseksi lähteä.

Vierailija
2/2 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aloittaja. Ei hänellä oo vaikeuksia lähteä ulos. Facen mukaan näkee ystäviään melkein joka päivä. On muutenki hirveen sosiaalinen persoona. Tykkää ajaa autoa ja monesti käy muilla ystävillään kylässä jotka asuvat samassa kaupungissa kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi