Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisinne reaktio, kun kerroitte eroaikeista

Vierailija
07.07.2017 |

ja miten kerroitte? Minulla on sellainen tilanne, että voisin sanoa aivan sama jos erottais. Positiivisia tunteita miestä kohtaan ei juurikaan ole, taloudellinen tilanne ahdistaa, mies tullee olemaan työtön koko loppuelämänsä, koska ei luo suhteita, on 50 v, ei ole yritteliäs työnhaussa...Mies valittaa jatkuvasti, pitkästä aikaa oltiin matkalla koko perhe, eipä meidän välillä ollut sellaista mukavannäköistä yhdessä oloa mitä muiden...

Ainut mikä pitää yhdessä on lapset ja jotkut tietyt asiat on sitten helpompaa, myös osittain jaetut kiinnostuksen kohteet myös.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies "sekosi" täysin, itki ja sai jonkinlaisen paniikkikohtauksen kun ilmoitin että haluan erota. Toki tiesi pitkään että mietin tätä, joten täysin yllätyksenä ei tullut. Itse joutuin lähtemään töihin ja mieheni meni siskollensa ja haki sairaslomaa. Kuukausi tämän jälkeen säälini oli kova miestäni kohtaan, hän oli surullinen ja itki paljon yms, joten päätin että kokeillaan vielä. Tuntui kamalalta katsoa kun toinen kärsi päätöksestäni, tunsin valtavaa syyllisyyttä. En minä hälle mitään pahaa halunnut, joten tässä nyt vielä yhdessä ollaan ja koitan kerätä uuden rohkaisun lähteäkseni. Pelkään vain tuon toistuvan, en halua satuttaa vaan en minä kyllä halua vain toisen takia suhteessa olla.

Vierailija
2/5 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ex-miehelleni tekstiviestillä 10 avioliittovuoden jälkeen että haluan erota. Hän vastasi että erotaan vaan. Jouduimme olosuhteiden pakosta asumaan yhdessä vielä kuukauden verran ennen kuin hän pääsi muuttamaan omaan asuntoon. Jatkoimme seksisuhteessa vielä kaksi vuotta eron jälkeen, nyt emme ole olleet enää vuosiin tekemisissä toistemme kanssa. Aika aikaansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisi

Vierailija
4/5 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasi tappaa. Häntä ei nolata niin, kuulemma.

Kerroin puhelimessa, koska pelkäsin reaktiota.

Vierailija
5/5 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poruhan siltä pääsi. Ei kuulemma ymmärtänyt yhtään miksi haluan erota.

Niinpä niin. Ensin kun oli itse kovalla touhulla muuttamassa toisen naisen luokse. Jänisti viime hetkellä ja halusi jatkaa mun kanssa. Myöhäistähän se oli, mutta nyt ressukka ei sitten yhtään ymmärtänyt että mikä nyt tuli, mitä hän on tehnyt?

No, sinnepä jäi miettimään.