Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus väärentänyt jonkun allekirjoituksen johonkin viralliseen paperiin?

Vierailija
07.07.2017 |

Tää on sitten salaisuus. Itse väärensin tänään mun miehen nimen, kun pappi tuli kastekeskustelua varten kotikäynnille ja olin unohtanut, että maistraatin papereihin tarvii tietysti miehenkin nimen. Mies oli siis jo lähtenyt töihin. Nimi yms. viralliset asiat oli kyllä jo päätetty aiemmin yhteisymmärryksessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin hesen klubipisteillä ja väärensin äidin nimen allekirjoitukseen. Tänä tapahtui joskus vuonna 2005. Edelleen odottelen, milloin jään kiinni.

Vierailija
2/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiossa vaadittiin poissaolovihkoon vanhempien allekirjoitus. Vihko ei koskaan päätynyt vanhemmille asti vaan vedin itse nimmarit. Jäin kiinni asiasta viimeisenä vuonna (silloin ei enää tarvinnut nimmareita kun olin yli 18 vuotias), kun oma 2 vuotta nuorempi siskoni tuli lukioon ja vanhemmat ihmetteli, että mikäs tälläinen vihko on mihin pitää aina poissaolot kuitata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa väärensin äidin nimikirjoituksen kun tilasin alaikäisenä yves rocherilta.

Vierailija
4/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. 

Vierailija
5/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lukiossa vaadittiin poissaolovihkoon vanhempien allekirjoitus. Vihko ei koskaan päätynyt vanhemmille asti vaan vedin itse nimmarit. Jäin kiinni asiasta viimeisenä vuonna (silloin ei enää tarvinnut nimmareita kun olin yli 18 vuotias), kun oma 2 vuotta nuorempi siskoni tuli lukioon ja vanhemmat ihmetteli, että mikäs tälläinen vihko on mihin pitää aina poissaolot kuitata...

ja toinen kerta oli kun vaimo pyysi hakemaan postista pakettia puolestaan. Unohti allekirjoittaa saapumisilmoituksen valtakirjan. Allekirjoitin sen itse, kun oli kerennyt lähtemään jo viikon reissulle.

Vierailija
6/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun perustietolomakkeeseen tarvittiin molempien huoltajien allekirjoitukset. Exä asuu muualla, en jaksanut alkaa jahtaamaan allekirjoitusta, väärensin.

Vierailija
7/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini nimmari oli helppo väärentää niin sitä väärentelin joskus yläasteella huonompiin koenumeroihin ja lukiossa välillä lintsasin parista aineesta, joiden opettajasta en tykännyt niin silloin väärensin poissaolovihkoon nimmarin. En tuntenut silloin tuosta huonoa omaatuntoa enkä tunne nyt melkein 10 vuotta myöhemminkään. Ja kiinni en jäänyt ikinä :D

Vierailija
8/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä johonkin paperiin väärensin pomon nimen. Pomon luvalla tosin, hän itse kehotti näin tekemään kun oli itse reissussa.

Vierailija
9/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita postipakettivaltakirjoja sen valtuuttajan luvalla, ja koulun poissaoloselvityksiä. En muuta muistaakseni.