Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittikö a,b,c:een naismyyjä iskeä minua

07.07.2017 |

Meen aika usein noin 4 yöllä absille ku meen töihin ja haen kahvin sieltä. Pari päivää sit ihan nätti kassa tytteli, kysyi et eks sä ollu tääl eilenki yöllä et mitä sä oikeen touhuut ootko baarista tulossa. Ensinäkin hän on ilmeisesti seurannut mun liikehdintää plus miksi häntä kiinnosti kovasti mun menot...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Pelkäsi että olet tullut paikalle häntä häiriköimään.

Vierailija
2/13 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

She wants the D

4/13 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan jos yritti koska en kehdannu heittää mitään takas. Muuta ku et töihin menos. No tietääpähän ainakin etten oo sossu pummi.

Vierailija
5/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Pelkäsi että olet tullut paikalle häntä häiriköimään.

Mitä häiriköimitä siinä on, että käy parina aamuna hakemaan kahvin samasta paikasta? Ettei vaan tytteli olisi häiriköinyt, kun ottanut aamuvuoron seuraavallekin päivälle?

Vai miten se meni?

Vierailija
6/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on a,b,c? Tahtoisin käydä

Vierailija
7/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se vaan jutteli, ihan niin kuin muuten vaan. Kyllä minä ainakin höpöttelen välillä esim kaupan myyjille jotain ym. Samoin saatan omassa työssäni jutella asiakkaille jotain muutakin kuin työhön liittyvää. Ei oo ikinä tullut mieleenkään että joku vois ajatella mun iskevän niitä.

Jossain hiljaisella ABC:llä tuskin on hirveen vaikea muistaa jos sama asiakas käy kahtena iltana peräkkäin :D

Vierailija
8/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on a,b,c? Tahtoisin käydä

Teiden varsilla ympäri Suomea. Eikun ajelemaan!

Vierailija
9/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se oli d,e,f ja miesmyyjä.

Vierailija
10/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killed by def

Vierailija
11/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tämä suomalaisten tapa luulla että jos kassatyttö/nainen tai muu asiakaspalvelussa työskentelevä naisihminen avaa suunsa ja puhuu, se on heti iskuyritys! :'D Se on tosi vaikeaa näemmä suomalaisen tajuta, että normaali asiakaspalvelu ei ole kiinnostuksen osoitus! Sitä pitäisi varmaan näyttää oikein hapanta naamaa ja murahtaa jotain jos mitään ollakseen normaali Suomessa!

Siellähän bussipysäkillä seistään viisi metriä toisista odottajista, missään tapauksessa ei saa istua kenenkään viereen, ja pahinta on jos hymyilet tai uskaltaudut vielä sanomaan jotain!!! Junttila mikä Junttila.

Vierailija
12/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä yrittäkö iskeä, mutta oli kiinnostunut sinusta kun kyseli ja jutteli. toki kiinnostunut voi olla ystävänä, toisaalta se on KAIKEN perusta.

joten Thaimaan Prinssi, muistahan pyörähdellä ABC:lla! ;) Olet löytänyt ystävän sieltä, nyt vaan jatkat alkanutta "suhdetta"

13/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn samassa absilla aika usein koska töitäkin usein. Mut en oo enää törmänny tähän henkilöön. Varmaan vuorot menny ristiin. Mut en kyll viitti alkaa myyjiä vikittelee. Kiitos kuitenki tästä ihanasta positiivisesta asenteesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän