Millä kasvoja kapeammaksi?
Olen hoikahko nainen (BMI 20), mutta naamani on siitä huolimatta hirveä pallo. Onko muuta keinoa kuin laihtua olemattomiin läskinaaman kaventamiseksi?
Kommentit (10)
Contour meikki, kasvohieronta, kasvojen turvotusta poistavat naamiot. Varmaan vähän voi laihduttaakin, mutta älä liian paljon. Toisaalta muista, että pyöreät kasvot ovat nuorekkaamman näköiset.
Contour-meikki oikeasti auttaa! Ihan tavallisissa marketeissakin myydään hyviä contour-paletteja, esim. L'orealilla on hyvä jossa tumma voidemainen varjostusväri ja vaalea korostusväri.
Muuten ei auttane kuin ikä. Moni nuorena pallonaama alkaa näyttää parhaimmaltaan vasta 35 vuoden iässä kun kasvot alkaa luonnollisen ikääntymisen myötä menettää pyöreyttä.
Pyörät kasvot naisella turn on!! :)
Contourin lisäksi muista hiusten leikkaustyyli.
Jos haluat itsestäsi vuosia vanhemman näkösen ni siitä vaan :D
Ime pillillä puuroo.
Saat hymykuopat kaupanpäälliseksi.
Mulla sama ongelma. Vatsalihakset erottuvat hieman, mutta naama on kuin suurimmasta pudottajasta. Enkä miehenä viitsisi oikein meikatakaan
Pyöreät kasvot on nuorekkaat, naiselliset ja seksikkäät :)
Kyllä ne kapenevat laihduttamalla vielä tuosta.
Itse olen vielä 55-kiloisena pyöreäkasvoinen (BMI n. 19), mutta 45-kiloisena en. Luuston ei tietysti voi vaikuttaa, mutta harvoin naisella on niin leveä luusto kasvoissa, että vaikuttaisi leveäkasvoiselta tosi laihanakin.
Ei siitä vain dieetille, jos asia on tärkeä.
Miksi olisi, niin siitä täytyy puhua terapeutin kanssa enemmän.
Contour-meikki. Sori, en tiedä parempia keinoja. Laihduttaa ei ymmärtääkseni voi mitenkään alueellisesti