Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko aivan normaalia että mies alkaa puhua häistä ja lapsista ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
07.07.2017 |

Olin eilen siis trelleillä ihan hyvännäköisen miehen kanssa. Tinderistä löytyi. Kun pääsimmr juttelemaan kahvilasn ja tilattiin hieman mutkinaa niin aika nopeasti miehen keskustelunaiheet siirtyivät siihen miten hän arvostaa perhettä ja avioliittoa. Mies kysi minulta että jos aletaan seurustelemaan niin miten pian olet valmis menemään naimisiin.

Tuossa vaiheessa menin hieman takajaloilleni ja tunnelma oli kiusallinen koko loppuajan. Yritin keskutella töistä ja harrastuksista mutta mies yritti vain kysellä mm. lapsisuunnitelmia ja sitä että haluanko asua omakotitalossa.

Lopulta deitit saatiin päätökseen ja mies halusi puhelinnumeroni. Hän ilmoitti halustaan tavata uudelleen, "ehkä jopa lasteni äidin"! Joo ei tule kauppoja. Annoin hänelle puhelinnumeron. Siis vain jonkun puhelinnumeron jonka improvisoin. Olkaapa varuillanne sinkut ainakin, ettei tämä perheenperustaja soittele. Kyllä olivat ahdistavimmat treffit koskaan. Onko tuo yhtään normaalia, kun en minä treffeillä kovin usein käy?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tosiaan taida olla kypsä hankkimaan lapsia vielä, jos et edes saanut sanottua, ettei tästä mitään tule vaan valehtelit annoit väärän numeron. Noloa.

Vierailija
2/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mr L-tyypiltä. Olisi halunnut mahdollisimman pian naimisiin ja lapsen. Vaikuttimena sitominen itseensä ja taloudellinen turva hänelle.  On ihan julkkis netissä tuolla toiminnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia kartoittaa toiveita tulevaisuuden suhteen, mutta kyllä muutakin pitäisi olla etsimässä kuin synnyttäjää.

Vierailija
4/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan reilua sanoa heti alkuun, mitä on hakemassa. Hän haluaa nopeasti naimisiin ja perheen. Olisiko hänen pitänyt jättää se sanomatta? Olisit alkanut seurustella hänen kanssaan ja kenties jopa ehtinyt ihastua ja rakastuakin kunnes mies olisi pamauttanut, että no niin, nyt mennään naimisiin? Väärn numeron antaminen oli minusta typerää ja lapsellista. Minä olisin sanonut, että toisille treffeille ei kannata mennä, koska haluamme niin erilaisia asioita lähitulevaisuudessa. 

Vierailija
5/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli sellainen kruununprinssisyndrooma, kuvittelee että hänen täytyy välittömästi jatkaa sukua ja tuottaa perillinen ja sitä varten jokaista naista katsotaan sillä silmällä, että onko hyvä synnyttäjä.

Vierailija
6/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.Pidä varasi.

Vierailija
7/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on erilaiset toiveet tulevaisuudelle. Olisit voinut sen hänelle kertoa etkä roikuttaa odottamassa soittoa ja herättää tyhjiä toiveita valehtelemalla.

Vierailija
8/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on katsonut liikaa Unelmien poikamiehiä ja poikamiestyttöjä, niissä tulee valheellinen käsitys siitä, että ennen kuin tietää toisen nimeä, pitää tietää jo haluaako tuon kanssa lapsia. 

Vierailija
9/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestäni ei todellakaan ole normaalia. Pelottavaa suorastaan.

Vierailija
10/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

a) mies on epätoivoinen takertuja, joka haluaa mennä kihloihin toisilla treffeillä ja josta saat pitkäaikaisen vaivan, jos erehdyt jatkamaan tapailua

b) mies on pelimies, joka kertoo sen mitä luulee naisen _haluavan_ kuulla, eli etsii helppoa seuraa ja luulee pääsevänsä tavoitteeseen nopeammin noin

Ei jatkoon.

Vierailija
11/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta on pk-seudun nettideiteillä moni mies kysynyt ekoilla deiteillä että haluanko lapsia ja kuinka pian ja haluanko (ylipäätään) naimisiin, ja sanonut suoraan, että itse haluaa parin vuoden sisään. Mielestäni se on ollut vain hyvä asia, pitää olla samanlaiset toiveet tulevaisuudelle, jotta juttu voisi toimia. Olen aina sanonut oman kantani aiheeseen suoraan, eikä siitä ole sitten ekoilla deiteillä sen enempää keskusteltu. Eikä kylläkään kukaan mies ole ekoilla treffeillä alkanut vihjailemaan, että haluaa juuri minun kanssa tehdä lapsia. 

Eli aiheen puheeksiotto on vain hyvä, ja aivan normaalia, mutta yhteisistä lapsista jauhaminen tai naimisiin kinuminen ekoilla treffeillä on todella creepyä.

Vierailija
12/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut noin puhuvia miehiä. Hän sanoo noin, koska luulee, että naisen saa tuolla suostumaan nopeammin seksiin, kun mies esittää, että tosissaan tässä ollaan liikkeellä ja halutaan avioliittoon ja perhe jne.

Se on vaan peliä.

Käytiin kerran treffeillä kaverini kanssa sattumalta samalla viikolla saman miehen kanssa. Molemmille puhui avioliitosta ja lapsista. Ystäväni alkoi tapailla miestä.

Meni yli puoli vuotta aikaa. Mies puhui ystävälleni aina toiveestaan saada lapsia. Kun ystäväni sitten alkoi puhua suhteen vakinaistamisesta, mies alkoikin ottaa etäisyyttä, alkoi syyttää ystävääni jahtaavaksi ja nalkuttavaksi akaksi ja lopulta lähti.

Niin ja hän myös ajatteli, että omakotitalolla se nainen hurmataan.

Vierailija
13/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kuulostaa vähän oudolta. Ensimmäiseksi tuli mieleen, että mies ehkä kuvittelee naisten olevan kiinnostuneita vain häistä ja lapsista ja yritti siltä pohjalta olla jotenkin mieliksi. Mutta ketä kiinnostaa mies, jolla on niin kapea naiskäsitys?

Vierailija
14/14 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden illan jutun kanssa ja puhuttiin kaikenlaista. Yhdessä vaiheessa hän sitten innostui, kun kuuli että meillä molemmilla on kaksi sisarusta. Sen jälkeen hän ilmoittyi: "kolme lasta olisi varmaan hyvä luku". En tavannut miestä enää tuon jälkeen, koska en pystynyt näkemään häntä enää seksiseurana. :D