Kondomi yhden yön suhteissa?
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
Kommentit (14)
Taudit tarttuu ja kun esimerkiksi HERPES on pysyvä vaiva niin ei tulisi mieleenkään ilman kumia.
Yhdynnässä olen käyttänyt, suuseksissä en. Lopputulos: kondylooma.
No tietenkin, miten joku voi olla niin idiootti että ei käytä?
Todellakin käytän aina. Kerrasta viisastuneena. Tarttui tauti ja raskausepäilykin oli. No onneksi asia oli lääkkeellä hoidettavissa, enkä tullut raskaaksi. Nykyisen kumppanin tunnen hyvin ja luotan häneen. Testeissä käyty. Typeryyden voi kai laittaa teiniyden piikkiin, mutta olis voinut käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin, miten joku voi olla niin idiootti että ei käytä?
Välillä on hyvä elää reunalla, orgasmitkin tuntuvat silloin voimakkaammilta.
Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksuaalisesti aktiivisen sinkkunaisen kanssa seksiä ilman kondoomia. Se on tavallaan "henkivakuutus". Mutta toisaalta, omapa on kroppasi. Jos sinua ei HIV haittaa niin anna mennä vaan. Ei siihen heti kuole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksuaalisesti aktiivisen sinkkunaisen kanssa seksiä ilman kondoomia. Se on tavallaan "henkivakuutus". Mutta toisaalta, omapa on kroppasi. Jos sinua ei HIV haittaa niin anna mennä vaan. Ei siihen heti kuole.
Kuka enää muka edes kuolee aidsiin kehittyneessä länsimaassa? Retroo
En ole kokenut yhden yön suhteita, mutta yhdessä lyhyessä (kolmen kerran) suhteessa, olimme miehen kanssa molemmat melko yllättyneitä toistemme kumiin suhtautumisesta. Mies yritti lähestyä ilman kumia, ja kun sanoin että ei onnistu noin, niin tyyppi oli ihan ihmeissään. Sanoi että kaikki muut on suostunut hommiin paljaalla. Minä sanoin että sitä suuremmalla syyllä ei onnistu ilman. Olin oikeastaan aika järkyttynyt, että kondomin käytöstä ei huolehdita läheskään niin hyvin kuin olin kuvitellut.
Ilman kumia olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa, ja näissä molemmissa olin varma taudittomuudesta koska olin molempien ensimmäinen seksikumppani. Jos aiempia kumppaneita olisi ollut, olisimme molemmat käyneet testeissä ennen kumin pois jättämistä.
Silloin tällöin olen käyttänyt tai mies on käyttänyt. En ole erikseen vaatinut, ketään käyttämään kumia, jos eivät ole halunneet, koska ehkäisy on hoidossa muulla tavalla. Pikkusen alkaa pikkuhiljaa kaduttaa, olenhan kuitenkin antanut miesten laskea satsinsa silloin tällöin sisään, tuntuu jotenkin likaselta selvin päin.
Kumi ei ole kiva lelu ja tuntuu inhottavalta! Siksi näin minun elämässäni!
Maksullisen seuralaisen kanssa käydään yhdessä testeissä samaan aikaan, joten hänen kanssaan paljaalla. Satunnaisissa yhden yön jutuissa joita tapahtuu kerran kymmennessä vuodessa olen nössö ja käytän kumia.
Hyi he*vetti mitä tautilorttoja täälläkin pyörii. Aika karua luettavaa kun katselee prosentteja. Eikö naisilla ole enää mitään tietoa ehkäisyvalistuksesta? Ei ihme jos taudit jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi he*vetti mitä tautilorttoja täälläkin pyörii. Aika karua luettavaa kun katselee prosentteja. Eikö naisilla ole enää mitään tietoa ehkäisyvalistuksesta? Ei ihme jos taudit jyllää.
Miksi puhut vaan naisista? Mies on siinä mukana kuitenkin ihan yhtä lailla.
Sama kun kysyisi menetkö sadeviitta päällä suihkuun.