Mies ei halua olla fb-kaverini
Ärsyttää kum avomieheni viskasi minut pois facekavereistaan erään riidan yhteydessä ja ei edes halua ottaa takaisin. Olemme kyllä muutenkin hyvin eri mieltä siitä miten siellä on hyvä käyttäytyä.Ukkoni haluaa jatkuvalla syötöllä tykkäilä kaikkien naisten kuvista vaikka ei edes näkisi heitä koskaan, omasta mielestä kumppania pitäisi vähän kunnioittaa.Olen ehkäy vanhanaikainen sitten. Muutenhan tämä ei kai olisi ongelma mutta eipä tee mieli lomareissuiltakaan laitella kuvia missä mies on, kum meno kerran tälläistä.Mielipiteitä?
Kommentit (3)
Itse en hyväksyisi enkä hyväksy omalta mieheltänikään. Hän onneksi on sen verran fiksu, ettei tykkäile sinkkunaisten kuvista.
Kyllä maalaijärjellä osaa tilanteet katsoa; tykkääkö sinkku-Minnan saliposekuvista vai onnellisen perheenäiti-Jaanan perhepotreteista.
Tämä luonnollisesti toimii molemminpäin. Ei itsellenikään tulisi mieleen tykätä mahdollisesti itsestäni kiinnostuneiden sinkkumiesten kuvista. Ei myöskään kaikkien varattujen. Toisen kunnioittaminen on kaiken A ja O. Ilman sitä ei ole luottamista. Eikä sitten edes mitään järkeä suhteisiin.
Ja miehellä on vielä facekavereina exiä ja vanhoja hoitoja.Kyllä minua ärsyttää että ilmeisesti hänen asiansa kuuluvat enemmän heillekin kuin minulle. AP
No minun mielestä kuvien tykkäilyssä ei ole pahaa mutta jos kirjoittelisi kahden niin ei kävisi mulle. Minä en ole ihastuksieni ja erityisten ihmisten kanssa kavereina Facessa. Pidän heidät sellaisina erityisinä omina juttuinani.