Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään vietetään kansainvälistä suutelupäivää - aion suudella tänäkin iltana oluttölkin kylmää pintaa

kiltti suutelijamies
06.07.2017 |

Eihän mulla ketään naistakaan ole suudeltavana.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201707052200247568_iq.shtml

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitti vinkistä. Mulla on treffit tänään kivan urheilijamiehen kanssa. Tämä kortti täytyykin pelata. "Tiesitkö, että tänään on..."

Vierailija
2/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä kiva. Minä suutelen lämmintä kahvikuppia, kun ei ole ketään miestä suudeltavana.

t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki naista?

Vierailija
4/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki naista?

Mihin kilttimies naista tarvitsisi?

https://i.chzbgr.com/full/6846848256/h5BE3E12B/

Vierailija
5/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki naista?

Mihin kilttimies naista tarvitsisi?

https://i.chzbgr.com/full/6846848256/h5BE3E12B/

Haha, se on kyllä totta :) Ei helvata että repesin tolle.

Vierailija
6/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tää meidän kilttimies olla myös alkoholistimies, kun aina on suutelemassa oluttölkkiä. Vaihda näin kesän kunniaksi vaikkapa jäätelöön ja sen nuolemiseen. 

Vierailija
7/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu on ihanaa :)

Vierailija
8/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tää meidän kilttimies olla myös alkoholistimies, kun aina on suutelemassa oluttölkkiä. Vaihda näin kesän kunniaksi vaikkapa jäätelöön ja sen nuolemiseen. 

Mitenkäs kilttimies pääsisi sitä nuolemaan?

Vierailija
9/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pussaillut koirani turkkia oikein urakalla tänään!

Vierailija
10/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onpa kurjaa! Minäkin suutelin juuri äsken kaurapuurolusikkaa ja kohta lähden yksinäiselle pitkälle lenkille.

Aloittaja voisi lopettaa sen kaljatölkin suutelun. Nyt on vasta torstai, eikä kaljatölkki muinakaan päivinä edistä oikeaan suuteluyhteyteen pääsemistä!

Minulla oli viisi vuotta seurustelusuhde pullon suuta suutelemaan oppineen miehen kanssa. Hänellä oli varmaan juuri sen takia ihanat pusuhuulet, mutta hän ei ollut tottunut käyttämään niitä naiseen. Kärvistelin lähes suutelematta kaikki ne vuodet. Hän ei ottanut vakavasti pyyntöjä ja aneluja, puolustautui vain, ettei ole tottunut, eikä osaa. Halaamisen suhteen aivan sama juttu.Puolitoista vuotta eromme jälkeen olen suudellut enemmän kuin koko seurusteluaikana, mutta puuttuu vielä hän, joka vie jalat alta.

Suuteleminen olisi ihan parasta!

Vierailija
11/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ensin mies ei saa naista, ja sitten häneltä vielä viedään kalja? Voi nyt jumankauti mä sanon. Voin vain kuvitella sen yksinäisen miehen itsemurhayksiössään tuuttia nuolemassa kyyneleet poskilla valuen. Sitäkö sä haluat?

Vierailija
12/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jännämiehet juo olutta lainkaan?

Vierailija
13/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun uikutus on lopunut poltan aina Marlboron ja juon yhden laatuoluen. Sen jälkeen hyppään Harrikkani selkään ja ajan seuraavan luokse. Alkuillasta on mentävä jo taksilla.

T: Jännämies

Vierailija
14/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun uikutus on lopunut poltan aina Marlboron ja juon yhden laatuoluen. Sen jälkeen hyppään Harrikkani selkään ja ajan seuraavan luokse. Alkuillasta on mentävä jo taksilla.

T: Jännämies

Kuulostat maskuliiniselta villimieheltä, joka käyttää aurinkolaseja auringonlaskun jälkeenkin. Vaivaudutko edes ottamaan buutsejasi pois jalasta panon ajaksi, kun kuitenkin duunaat yhtä uikuttajadonnaa vain varvin ajan?

Vierailija
15/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä ap! Hyväilen juuri karheilla huulillani siideritölkin hieman kosteaa, mutta kylmää pintaa. Kyllä kelpaa!

Vierailija
16/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkistä ap! Hyväilen juuri karheilla huulillani siideritölkin hieman kosteaa, mutta kylmää pintaa. Kyllä kelpaa!

Oletko nainen? Ei kai naisen tarvitse tölkkiä suudella?

Vierailija
17/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Ei kai naisen tarvitse tölkkiä suudella?

Ei naisen tarvitse tölkkiä suudella, mutta kyllä nainen voi silti tölkkiä suudella.

Vierailija
18/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipitin tänään "sitä". En kerro tarkalleen mitä. Vinkki: Jännämies ei sitä harrasta. Arvatkaa?!

Kiltti lipittäjämies

Vierailija
19/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pussaillut kisujeni viirupäitä💕 niiden turkkikin tuoksuu paljon paremmalta kuin joku mies😞

Vierailija
20/20 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäääääääää hahahahhh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan