Mitä tapahtuu jos alaikäinen ei vastaa lääkärin soittoaikaan?
Ei enää tekisi mieli puhua sille lääkärille tai kenellekään muullekaan, ja oon jo saanu asian ihan kestettäväksi itsekin (kävin puhumassa yhdestä pelosta, eli ei edes mitään hurjan vakavaa). Jos jätän vastaamatta puheluun, niin voiko lääkäri soittaa vanhemmilleni kerta olen vielä alaikäinen?
Ja toki olen myös miettinyt sitä että vastaisin ja sanoisin etten tarvi enää mitään, mutta ei oikeasti tee enää mieli yhtään avata vanhoja haavoja
Kommentit (8)
Lääkäri ei raportoi vastaamattomuudesta vanhemmillesi.
Täysin varma tieto!
Mutta peru se puhelinaika mieluummin kuin olet vain vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei raportoi vastaamattomuudesta vanhemmillesi.
Täysin varma tieto!
Mutta peru se puhelinaika mieluummin kuin olet vain vastaamatta.
Pelkään vaan kun varasin ajan paikan päällä, ja virkailija kysyi että haluanko että soitetaan äidilleni vai minulle. Mutta hyvä jos ei soita
Soittaa vanhemmille, jos asia vaatii sitä. Ei Suomessa voi vältellä asioita, sossu viimeistään puuttuu, jos jätät hoitamatta asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Soittaa vanhemmille, jos asia vaatii sitä. Ei Suomessa voi vältellä asioita, sossu viimeistään puuttuu, jos jätät hoitamatta asiasi.
No en tiedä pitäiskö sitten vaan vastata, jos kuulemma saattaa soittaa. En nyt haluaisi todellakaan että vanhemmat tietää
Otat ja vastaat siihen puheluun etkä ala välttelemään vastuuta.
Minäkin odotan soittoaikaa verikokeista keuhkokuvien tuloksista ja oon myös alaikänen (17v).