Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia lesboilla on peniksen suhteen?

Vierailija
05.07.2017 |

Haluaisivatko he, että heillä olisi sellainen, jotta voisivat panna naisystäväänsä? Onko heistä iso penis viehättävämpi kuin pieni? Onko penis ehkä vähän pelottavakin lesbojen mielestä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivoja

Vierailija
2/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään syvällistä itse elimestä. Miejet ovat tehneet seksistäkin valtataistelun jossa miehen penis muka on joku valtavaltikka joka alistaa naista. Miehellä tämä jopa seksiin ulottuva vallanhimo on oksettavaa.

En halua penistä. Miksi haluaisin? Eivät naiset usein saa yhdynnästä edes nautintoa. Heteronaiset ovat feminiinisempiä ja siksi nössömpiä ja miellyttämisenhaluisia. Suostuvat seksiin koska uskottelevat itselleen sen olevan rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään syvällistä itse elimestä. Miejet ovat tehneet seksistäkin valtataistelun jossa miehen penis muka on joku valtavaltikka joka alistaa naista. Miehellä tämä jopa seksiin ulottuva vallanhimo on oksettavaa.

En halua penistä. Miksi haluaisin? Eivät naiset usein saa yhdynnästä edes nautintoa. Heteronaiset ovat feminiinisempiä ja siksi nössömpiä ja miellyttämisenhaluisia. Suostuvat seksiin koska uskottelevat itselleen sen olevan rakkautta.

Onpas kummallista tajunnanvirtaa... Mistä päättelet, että miehet ovat tehneet seksistä valtataistelun, tai mieltävät peniksen jonkinlaiseksi vallankäytön/alistamisen välineeksi? 

Entä miten miehen tulisi toimia, että seksistä tulisi "tasa-arvoisempaa" tai nainen voisi olla ainakin välillä se "vallankäyttäjä"? Entä onko tuollaiselle miehelle sitten yhtään mitään käyttöä kenellekään naiselle? 

Vierailija
4/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siitä pitäisi ajatella? Sillä pissitään, rakastellaan ja tehdään lapsia, miksi ihmeessä se olisi pelottava? En haluaisi penistä, olenhan nainen, en tunne haluavani olla mies. Iso/pieni, nyt voi kyllä todeta ihan totuudenmukaisesti että koolla ei ole väliä! :D 

Vierailija
5/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kummallista tajunnanvirtaa... Mistä päättelet, että miehet ovat tehneet seksistä valtataistelun, tai mieltävät peniksen jonkinlaiseksi vallankäytön/alistamisen välineeksi? 

Entä miten miehen tulisi toimia, että seksistä tulisi "tasa-arvoisempaa" tai nainen voisi olla ainakin välillä se "vallankäyttäjä"? Entä onko tuollaiselle miehelle sitten yhtään mitään käyttöä kenellekään naiselle? 

Näin miehenä tuo on minustakin ihmeellistä tajunnanvirtaa. Mutta väite että penis olisi jokin vallankäytön väline osoittaa että hän pelkää tai jopa kadehtii miehen penistä. Kieltäytyykö hän seksistä miehen kanssa koska pitää penistä vallanvaltikkana jolla alistetaan naista? Hän todennäköisesti paranisi lesboudestaan kun selvittäisi tuon vamman ajatuksissaan.

Vierailija
6/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo haluaisin, mutta ei niinkään että voisin panna rynkyttää, vaan (miten sen nyt ilmaisisin) kokonaan upota toiseen, tulla ympäröidyksi. Tosin ei nyt tässä ole sitä naisystävääkään, johon upottautua. Myös siemensyöksyn kokeminen kiinnostaisi, ja miltä se tuntuisi ettei heti perään pystyisi saamaan toista orgasmia. Mutta se saisi mieluiten olla väliaikainen penis, josta pääsen sitten taas eroon kun en tarvitse. Metsäretkille voisin ottaa mukaan pissivälineeksi, olisi kätevä. 

Käsittääkseni miehen orgasmi on verrattavissa klitorsiorgasmiin sen suhteen, että monet naisetkaan eivät pidä klitoriksen koskettamisesta heti orgasmin jälkeen.

Vierailija
7/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja ollut kolmantena pyöränä lesboparien seksileikeissä useasti. Vaikka lesbot eivät miehistä olekaan seksuaalisesti kiinnostuneita muuten, niin monet heistä haluavat silti joskus penistä, ja monilla on asiasta paljonkin kokemusta. Yleensä lesbot tykkäävät keskittyä toisiinsa ja hyväillä toisiaan samalla, kun saavat munaa mieheltä. Mitään muuta lesbot eivät sitten haluakaan miehistä kuin sitä penistä, joten ovat siitä syystä myöskin aika kranttuja niiden suhteen. Yleensä vain iso ja kivikova kelpaa.

Nyt kuulostaa aikamoiselta fantasialta... Herätys.

Vierailija
8/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua penistä. Miksi haluaisin? Eivät naiset usein saa yhdynnästä edes nautintoa.

Osa saa, osa ei, eikä tämä ole sukupuolisesta suuntautumisesta kiinni. Minulla on ollut naispuolisia kumppaneita, jotka ovat nauttineet seksissä nimenomaan penetraatiosta, tosin yleensä sormet ovat toimineet paremmin kuin mikään peniksenkokoinen dildo. Itse taas en saa siitä oikein mitään, siis jos olen kohteena.

Ja miksi haluta penista, no minä ainakin haluaisin ihan omien tuntemusteni takia, en tyydyttääkseni sillä kumppania. Eikä siihen mitään vallankäyttöfantasiaa liity. 

- vastaaja numero 7 tässä ketjussa

Vierailija
9/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juku, tiedän että saisin sinut voihkimaan

Vierailija
10/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut melko nuoresta asti jonkinlainen "penisfantasia", siis että mulla itselläni olisi penis. Toisin kuin voisi kuvitella, olenko sitten omituinen lesbo, mutta pidän penistä jopa jollain tasolla kiihottavanakin, mutta en sitä miestä sen jatkeena. Ei mulle ole merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy, tosin 99 prosentilla naisista on pillu ja tykkään siitä.

Kiihotutko sitten transuista? Siinähän on nainen ja muna samassa paketissa.

Vierailija
11/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut melko nuoresta asti jonkinlainen "penisfantasia", siis että mulla itselläni olisi penis. Toisin kuin voisi kuvitella, olenko sitten omituinen lesbo, mutta pidän penistä jopa jollain tasolla kiihottavanakin, mutta en sitä miestä sen jatkeena. Ei mulle ole merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy, tosin 99 prosentilla naisista on pillu ja tykkään siitä.

Komppaan tätä, ja aina toisinaan myös näen unta, jossa minulla on penis. Tosiaan ei penis itsessään ole mitenkään pelottava tai ällö tsm. (kunhan on puhdas); se mies siinä jatkeena vain ei jaksa kiinnostaa eroottisessa mielessä.

Vierailija
12/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus ollaan tyttöystävän kanssa mietitty jos siltä sellainen löytyisi niin kiusaisin sitä kokoajan 😉 olis kiva aiheuttaa jotain awkwardeja seisokkeja yms.

Tykkään ylipäätään suuhoidoista joten kyllä sitä mulkkua varmaan imisin onnellisena 😁 miehiin kiinnitetty versio ei ihan lämmitä.

Onneks on strap-oneja 😏😏

Vierailija
13/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo haluaisin, mutta ei niinkään että voisin panna rynkyttää, vaan (miten sen nyt ilmaisisin) kokonaan upota toiseen, tulla ympäröidyksi. Tosin ei nyt tässä ole sitä naisystävääkään, johon upottautua. Myös siemensyöksyn kokeminen kiinnostaisi, ja miltä se tuntuisi ettei heti perään pystyisi saamaan toista orgasmia. Mutta se saisi mieluiten olla väliaikainen penis, josta pääsen sitten taas eroon kun en tarvitse. Metsäretkille voisin ottaa mukaan pissivälineeksi, olisi kätevä. 

Käsittääkseni miehen orgasmi on verrattavissa klitorsiorgasmiin sen suhteen, että monet naisetkaan eivät pidä klitoriksen koskettamisesta heti orgasmin jälkeen.

No tuota, minähän nyt olen itseni suhteen tässä asiantuntija :)  En koskaan pidä klitoriksen suorasta koskettamisesta, mutta pystyn kyllä vaivatta saamaan useita orgasmeja peräkkäin. Oletan, että miehellä tuntemus saattaa olla hieman erilainen, siksi sekin kiinnostaisi kokea omakohtaisesti. Uskon kyllä että miehiä (ja peniksiä) tässä suhteessa voi olla yhtä erilaisia kuin meitä naisiakin.

Vierailija
14/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko sitten transuista? Siinähän on nainen ja muna samassa paketissa.

En ole tuo jolta kysyt, mutta vastaan omasta puolestani: en kiihotu. Minulle nainen ei tarkoita naisen vaatteita ja meikkiä, vaan pehmeää naisellista ruumiinmuotoa, jota transuilla ei ole. Tunnen kyllä transdiggareita naisia, jotka mieltävät itsensä lesboiksi tai biseksuaaleiksi. Itse en ole kiinnostunut myöskään luisevista tai vartaloltaan poikamaisista naisista eroottisesti. (Ja mahdollisille pahastujille tiedoksi että tämä on puhtaasti henkilökohtainen mieltymykseni vain, eikä sisällä mitään terveys-, politiikka- tms. näkemystä taustalla. Jokainen olkoon kropaltaan millainen on.)

Vierailija
15/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi", on rehellisin vastaus jonka lesbona voin sinulle antaa.

Vierailija
16/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyi", on rehellisin vastaus jonka lesbona voin sinulle antaa.

Samaa mieltä. En halua nähdä peniksiä, ne ovat poikkeuksetta ruman ja ällöttävän näköisiä. Penetraatio sinänsä on minusta kivaa, mutta parhainta juurikin sormin toteutettuna (jos käytössä dildo, niin mieluummin vaikka delfiiniksi kuin penikseksi muotoiltuna. Menee halut penisjäljitelmistä.)

Vierailija
17/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kieltämättä inhottavalta näyttää, En halua niitä nähdä, en halua niitä itselleni enkä halua niitä sisälleni.

Vierailija
18/18 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami, nami. Kaikki lesbot tykkää kikkeleistä.