Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni saa orgasmeja unissaan. :(

M-45
05.07.2017 |

Pettää per*ele minua unissaan jonkun ukon kanssa, tai naisen mistä senkin tietää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniorgasmit on parhaita. Usein heräänkin niihin kun on niin voimakkaita. Osaan myös lucid uneksia. Silloin sitä vasta onkin kunnon sessiot käynnissä.

Vierailija
2/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kade kun itse et saa unissasi orkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Dd juujuu

Vierailija
4/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniorgasmit on parhaita. Usein heräänkin niihin kun on niin voimakkaita. Osaan myös lucid uneksia. Silloin sitä vasta onkin kunnon sessiot käynnissä.

Konrolloitua unta, kerro lisää miten tuota voi opetella.

Vierailija
5/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumatti perkele!

Vierailija
6/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voiko oppia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korj. kontrolloitua unta siis.

Vierailija
7/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa sen orkut herättämällä hänet heti kun huomaat sen taas tapahtuvan.

Vierailija
8/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, siksi on saatava ainakin yksi orgasmi päivässä ihan valveilla. Tuo on kiusallista, jos on vieraampi huonekaveri.

Vierailija
9/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voiko oppia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vaikkapa "lucid dreaming guide". Saat monta tulosta sivuja, joissa on hyviä vinkkejä miten päästä alkuun. Tekniikoita on monia, itse käytän WILD -tekniikkaa, joka on niistä vaikein opetella, mutta toimi mulla parhaiten. WILDissä siis mennään lucid uneen suoraan valveilta. On monia keinoja ja vinkkejä miten oppia lucid uneksimaan. Ei muuta kuin harjottelemaan ja löytämään keinon, joka on paras sulle! :)

Vierailija
10/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'DDD Latte roiskahti nenästä, kiitos vaan!

Vierailija
11/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki saan orkkuja unessa mutta olen niissä aina mieheni kanssa. Joten mistä tiedät vaikka uneksisi sinusta?

Vierailija
12/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako sen miten selvästi? Itsekin saan unissani orkkuja ja niin on käynyt myös kun olen ollut jonkun luona yökylässä, toivon hartaasti että en ole ähkinyt heitä hereille 😂

Vierailija
13/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta on poistettu mun viesti välistä? Siinä ei ollut kiroilua, eikä sopimatonta kieltä. Sanoin vaan, että saa todennäköisesti mieheltään liian vähän seksiä ja sanoin tämän omaksi kokemuksekseni. Tää palsta on nykyään aivan mielivaltainen ilman mitään linjaa moderoinnissa.

Vierailija
14/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaa sen orkut herättämällä hänet heti kun huomaat sen taas tapahtuvan.

Jäävesi toimii.

Vierailija
15/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan!

Hyvä hetki olla avuksi tai liittyä seuraan

Vierailija
16/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala, miks täältä poistuu kommentteja???

Vierailija
17/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ketjusta on poistettu mun viesti välistä? Siinä ei ollut kiroilua, eikä sopimatonta kieltä. Sanoin vaan, että saa todennäköisesti mieheltään liian vähän seksiä ja sanoin tämän omaksi kokemuksekseni. Tää palsta on nykyään aivan mielivaltainen ilman mitään linjaa moderoinnissa.

Niinpä tietysti, tämäKIN on luonnollisesti miehen vika...

Vierailija
18/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneksii minusta. Minun sellainen vaikutus naisiin.

- Rashid

Vierailija
19/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniorgasmit ovat kyllä voimakkaita!! Kouristelu on lähes kivuliasta. Huh. Minäkin olen oppinut ohjaamaan uniani 😃 En kyllä ole lukenut mitään ohjeita enkä edes osaa selittää miten se tapahtuu. Suoraan hereiltä vaivutaan uneen jne.. Välttämättä näissä unissa ei edes ole ketään kumppania vaan orgasmi vaan "nousee"jostain.

Vierailija
20/20 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin saan jos kotona ei ole ollut seksiä tarpeeksi. En näe seksiunia vaan herään orgasmiin.